در حال بارگذاری ...

همکاری شهر فرودگاهی امام خمینی و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن

تمامی ایده‌ها و طرح‌های مرتبط با شهر فرودگاهی اعم از خدمات استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از حمایت‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن با امضای شهرام آدم‌نژاد و حمید یاری مدیران عامل این شرکتها منعقد گردید .

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینان در حوزه‌های مربوط به خدمات فرودگاهی و بهبود تجربه مسافران در فرودگاه با استفاده از خدمات نوین بیان شد .

مهندس شهرام آدم نژاد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه به حمایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ایده‌های مرتبط با خدمات فرودگاهی اشاره کرد و افزود : تمامی ایده‌ها و طرح‌های مرتبط با شهر فرودگاهی اعم از خدمات استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از حمایت‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوند .

رئیس هیئت مدیره‌ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : دانش‌جویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که پایان‌نامه خود را در ارتباط با شهر فرودگاهی و خدمات و ایده‌های مرتبط به آن تنظیم کنند نیز می‌توانند از حمایت‌های این مجموعه استفاده کنند .

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایان بیان داشت : مردم بیشترین نفع را از محصولات و خدمات استارت‌آپ‌ها می‌برند و توجه به این مطلب در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار دارد .




مطالب مرتبط

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

تکیه بر دانش و توان داخلی ، کلید حل مشکلات و چالش‌ها است و ما باید با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ، تمام نیازهای مختلف مجتمع بندری خرمشهر را حل و رفع کنیم .

|

نظرات کاربران