در حال بارگذاری ...
  • توسعه کمی و کیفی حریم راه محور چیتگر

    به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده ای سیستم روشنایی پل کفش ملی به طول ۸۰۰ متر توسط اداره عملیاتی گردید و ایمنی اول محور چیتگر ارتقاء یافت .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سعید عالمی کمالپور با اعلام این خبر افزود : در راستای توسعه کمی و کیفی حریم راه محور چیتگر و زیباسازی ورودی شهر قدس طی عملیاتی یک ماهه با همکاری فرمانداری شهر قدس و شهرداری شهر قدس بالغ بر ۱۵۰۰ کامیون انواع پسماند از حریم را جمع آوری و حمل شد .

    وی افزود : این اداره با بهره گیری از نیروی انسانی و امکانات راهداری موجود ، فعالیت های وسیعی را در زمینه تسطیح و رگلاژ به مسیری بطول ۵/۵ کیلومتر و در اجرای  طرح کمربند سبز در محور چیتگر ۸۰۰۰ نهال در این مسیر کاشته شد که از طرف فرماندار شهرستان قدس لوح تقدیری به رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهریار و قدس اهدا گردید .

    عالمی گفت : به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده ای سیستم روشنایی پل کفش ملی به طول ۸۰۰ متر توسط اداره عملیاتی گردید و ایمنی اول محور چیتگر ارتقاء یافت .

    رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهریار – قدس عنوان نمود : در راستای تردد ایمن و روان وسایط نقلیه از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۵۰ علائم اطلاعاتی ، اخطاری و انتظامی و ۵۵۰ عدد استوانه ایمنی و کاشن تانک و... دراین شهرستان نصب شده است .




    نظرات کاربران