در حال بارگذاری ...

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

جایگاه بانوان و شرایط کاری آن‌ها در وزارت راه و شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی می‌شود خواسته‌های بانوان شاغل با جدیت هر چه تمام تر پیگیری شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سالن اجتماعات هتل بین المللی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد .

در این مراسم که با حضور مهندس شهرام آدم ‌نژاد مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، اعضای هیئت مدیره و همچنین خانم دکتر عرفانیان ، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان برگزار شد از زحمات بانوان مجموعه تقدیر و تشکل به عمل آمد .

در این مراسم آدم‌ نژاد ضمن تبریک این روز فرخنده از نقش مهم بانوان در جامعه گفت و افزود : در هیئت مدیره شرکت تلاش می ‌شود تا سهم بانوان در بخش مدیریتی شرکت ارتقاء پیدا کند چرا که بیش از ۹۰ درصد بانوان مجموعه تحصیلاتی بالاتر از کارشناسی دارند و همچنین تجربه نشان داده بانوان مسئولیت‌های محوله را به نحو احسن مدیریت می‌کنند .

در ادامه این مراسم خانم دکتر عرفانیان ، مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن از زحمات بانوان شاغل در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تقدیر کرد و گفت : جایگاه بانوان و شرایط کاری آن‌ها در وزارت راه و شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی می‌شود خواسته‌های بانوان شاغل با جدیت هر چه تمام تر پیگیری شود .

در پایان مراسم نیز ضمن پذیرایی از مدعوین ، هدیه‌ای به رسم یادبود به بانوان اهدا شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

نظرات کاربران