در حال بارگذاری ...
  • تخطی از سرعت مطمئنه علت نیمی از تصادفات جاده‌ای بهمن ماه

    پس از این عوامل ، انحراف به چپ ، عدم رعایت حق تقدم ، خستگی و خواب آلودگی ، تعییر مسیر ناگهانی بیشترین سهم را در تصادفات برون شهری ماه گذشته داشتند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت : عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علل تصادفات جاده‌ای بهمن ماه بوده است .

    سرهنگ نادر رحمانی افزود : عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه با سهم بیش از ۵۵۷ درصدی بیشترین علل تصادفات بهمن را به خود اختصاص دادند .

    وی افزود : پس از این عوامل ، انحراف به چپ ، عدم رعایت حق تقدم ، خستگی و خواب آلودگی ، تعییر مسیر ناگهانی ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ، عدم رعایت فاصله طولی ، حرکت در خلاف جهت ، نقص فنی و عبور از محل ممنوع بیشترین سهم را در تصادفات برون شهری ماه گذشته داشتند .




    مطالب مرتبط

    بیش از ٢۵ میلیون و ٨٢۴ هزار تردد و رشد ۲ درصدی در سطح استان داشتیم و علی‌رغم رشدی که نسبت به سال گذشته وجود داشت ١۵ درصد کاهش در تلفات و ٢۶ درصدی کاهش در تصادفات جاده‌ای داشته‌ایم .

    |

    تعداد ۲۳ میلیون تردد وسیله نقلیه از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری به ثبت رسیده است که حاکی از کاهش یک درصدی ترددها در استان نسبت به سال گذاشته‌ است .

    |

    عامل ۶۰ درصد از تصادفات جاده‌ای استان در تعطیلات نوروزی امسال مربوط به واژگونی خودرو بود که این آمار نشان می‌دهد باید اقدامات در حوزه فرهنگ سازی بیشتر شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد : بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ...

    |

    با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است .

    |

    نظرات کاربران