در حال بارگذاری ...
  • رونمایی از آخرین مدل خودروهای مینی در نمایشگاه اتوخسروانی

    خودروی مینی کوپر معمولی موتور ۱۵۰۰ توربو دارد که قدرت آن ۱۳۶ اسب بخار است . خودروی مینی کلابمن اس ، خودروی کوپر اس و کانتری من اس آلفور نیز موتورهایشان از نوع ۲۰۰ توربو است و قدرت موتور ۱۹۲ اسب بخار است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، روز گذشته از آخرین مدل خودروهای مینی که از سوی شرکت پرشیاخودرو وارد می شود ، در محل یکی از نمایشگاه های اتوخسروانی در بام لند تهران با حضور لیلا بلوکات و جمعی از علاقه مندان به خودروهای مینی طی برنامه ویژه و باشکوهی رونمایی شد .

    علی خسروانی مدیر مجموعه نمایشگاه های خودروی «اتوخسروانی» در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار پرتال جامع صنعت حمل و نقل با بیان اینکه اتوخسروانی شعبه بام لند اولین نمایندگی مینی در ایران است ، اظهار داشت : پس از برگزاری این شوروم و مراسم رونمایی در شعبه بام لند ، به زودی یک شوروم و مراسم رونمایی باشکوه دیگر نیز در شعبه پاسداران از مجموعه نمایشگاه های اتوخسروانی برگزار خواهد شد . از ۱۸ اسفند ماه (شنبه هفته آینده) ثبت نام انواع خودروی کوپر از طریق سایت پرشیاخودرو آغاز شده و تحویل این خودروها سی روزه خواهد بود .

    صفائیان مدیر بازاریابی خودروهای مینی پرشیاخودرو در گفت و گو با خبرنگار پرتال جامع حمل و نقل درباره وضعیت فروش خودروهای مینی گفت : مجموعه نمایشگاه های اتوخسروانی یکی از موفق ترین نمایندگان شرکت پرشیاخودرو برای فروش مینی است . برای سال اول هزار دستگاه خودرو وارد کشور می شود سری اول را از شنبه اقدام به فروش می کنیم و تحویل آنها در اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود و امیدواریم به زودی این هزار دستگاه را وارد کشور کنیم و به فروش برسانیم .

    صفائیان با تأکید بر اینکه فروش سری اول مینی بسیار محدود خواهد بود ، افزود : به همین دلیل در این سری شرایط کاملا نقدی است اما در سری های بعدی فروش قطعا شرایط به صورت نقد و اقساط خواهد بود .

    وی درباره مشخصات خودرو گفت : خودروی مینی کوپر معمولی موتور ۱۵۰۰ توربو دارد که قدرت آن ۱۳۶ اسب بخار است . خودروی مینی کلابمن اس ، خودروی کوپر اس و کانتری من اس آلفور نیز موتورهایشان از نوع ۲۰۰ توربو است و قدرت موتور ۱۹۲ اسب بخار است .

    مدیر بازاریابی خودروهای مینی شرکت پرشیاخودرو تصریح کرد : خودروی کانتری‌من نیز 4WD (دو دیفرانسیل) است که ماشین بسیار کامل و خوبی است . ضمن اینکه آپشنهای آن از نوع آپشنهای بی ام دبلیو است . این ۴ مدل خودور امکانات فوق العاده ای در اختیار مصرف کننده می گذارند . به خصوص کانتری من اس آلفور که خودرویی بسیار پیشرفته است .

    وی بازه قیمتی مینی را از ۳۷۰ تا ۴۸۰ میلیون تومان برای این ۴ مدل عنوان و اظهار کرد : استقبال از خودروها بسیار عالی بوده و علی رغم اینکه هنوز ثبت نام شروع نشده ، بسیاری از مشتریان با دفتر شرکت پرشیاخودرو تماس می گیرند و تقاضای خرید مینی دارند . از روز چهارشنبه اطلاعات فروش روی سایت پرشیاخودرو قرار می گیرد .

    گفتنی است مینی کوپر اس (MINI cooper s 5-door) یک خودروی ۵ درب است که کارایی بی نظیری از جهت قدرت و سرعت برای سرنشینان آن به نمایش می گذارد . سیستم صوتی این خودرو ، Harman Kardon بوده و سیستم مسیریاب دارد . همچنین در این خودرو محل حمل دوچرخه در عقب آن تعبیه شده و آینه داخلی به نور حساس است . درب ها نیز بدون سوئیچ باز و بسته می شوند .

    مینی کوپر کانتری من نیز یکی از خودروهای بسیار ایمن دنیا محسوب شده و امکانات فوق العاده ای همچون سقف پانوراما ، آینه داخلی هوشمند حساس به نور ، صندلی دارای حافظه ، سیستم باز و بسته شدن بدون سوئیچ درب ها ، کروز کنترل هوشمند ، پکیج نورپردازی داخلی و بسیاری از آپشن های فوق العاده دیگر دارد .




    نظرات کاربران