در حال بارگذاری ...
  • آغاز طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه آزادراهی استان تهران

    به علت سابقه وقوع تصادفات ناوگان عمومی در ساعات پایانی شب این تیم نظارتی مشترک در سطح شبکه های آزادراهی و بزرگراهی استان اقدام به نظارت نامحسوس بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری می نمایند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران گفت : با توجه به در پیش رو بودن طرح سفر نوروزی سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه آزادراهی استان با مشارکت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل ، فرماندهی پلیس راه شرق و غرب استان تهران و انجمن صنفی رانندگان مسافری آغاز گردید .

    مرتضی اله یاری با بیان این‌ که این طرح ویژه در ساعات پایانی شب ( ۳ تا ۷ بامداد ) در سطح شبکه آزادراهی و بزرگراهی استان با هدف نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و کنترل لاستیک ، شیشه ، چکش‌های داخل اتوبوس و دستگاه‌ سپهتن و انجام می‌شود ، تاکید کرد : حضور تیم نظارتی مشترک در اجرای این طرح قوت قلبی برای رانندگان خواهد بود .

    وی ادامه داد : به علت سابقه وقوع تصادفات ناوگان عمومی در ساعات پایانی شب این تیم نظارتی مشترک در سطح شبکه های آزادراهی و بزرگراهی استان اقدام به نظارت نامحسوس بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری می نمایند .

    رئیس اداره ایمنی و ترافیک افزود : در این طرح رانندگان رفتارهای ترافیکی خود را به نمایش گذاشته و رانندگان متخلف شناسایی  و در کمیسیون ماده ۱۱ رانندگان تخلف ،مطرح و اتخاذ تصمیم می گردد .




    مطالب مرتبط

    به منظور بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است .

    |

    آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت : با توجه به فصل حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان ...

    |

    امسال از مجموع وسایل نقلیه سنگین مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی در سطح استان ، ۴۶ هزار و ٧٧٠ دستگاه موفق به اخذ کارت معاینه فنی شده و ٩ هزار و ٩٩۴ دستگاه در انجام تست‌های مکانیزه مردود شده‌اند .

    |

    در صورتی که رانندگان سواری بتوانند در مدت زمان کافی عکس العمل لازم را انجام دهند و نسبت به کنترل فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی اقدام کنند ، از تصادف جلوگیری به عمل می‌آید لذا نصب مارکر شبرنگ بر روی و سایل سنگین تأثیر زیادی در کاهش تصادفات دارد . 

    |

    نظرات کاربران