در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۶۸ درصدی صادرات از پایانه مرزی ماهیرود در سال ۹۶

    میزان افزایش تردد در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ در بحث صادرات ۶۸ درصد افزایش داشته است که عمده‌ترین کالاهای صادراتی از پایانه مرزی ترکیبات نفتی و مشتقات آن بوده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر پایانه مرزی ماهیرود گفت : صادرات از پایانه مرزی ماهیرود در یازده ماهه سال ۹۶ رشد ۶۸ درصدی داشته است .

    علی اکبر مزیدی مدیر پایانه مرزی ماهیرود ، طی ۱۱ ماهه امسال ۲۳۵۸۳ دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود خارج شدند .

    وی افزود : پایانه مرزی (میل ۷۸) تنها معبر رسمی فعال در خراسان جنوبی است که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان خراسان جنوبی و ۱۳۰ کیلومتری مرکز استان فراه (افغانستان) واقع شده است .

    مدیر پایانه مرزی ماهیرود ، تردد در پایانه مرزی ماهیرود در یازده ماهه سال ۹۵ را ۱۳۶۷۳ سفر کامیون صادرات و در سال ۹۶ ، ۲۲۸۷۵ سفر کامیون صادرات و میزان ترانزیت را ۷۰۸ سفر کامیون بیان کرد . میزان افزایش تردد در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ در بحث صادرات ۶۸ درصد افزایش داشته است که عمده‌ترین کالاهای صادراتی از پایانه مرزی ترکیبات نفتی و مشتقات آن بوده است .

    وی در پایان میزان تردد مسافر در یازده ماهه ۹۵ را ۱۸۹۶۹ نفر مسافر و یازده ماهه ۹۶ را ۲۶۳۱۸ نفر مسافر اعلام کرد و گفت : این میزان تردد نسبت به سال ۹۵ ، ۳۵ درصد افزایش داشته است .




    مطالب مرتبط

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

    |

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

    |

    نظرات کاربران