در حال بارگذاری ...
  • ابلاغ قرارداد احداث و توسعه ترمینال ۳ فرودگاه بین المللی تبریز

    اجرای این قرارداد کیفیت خدمات به مردم در فرودگاه شهید مدنی تبریز را بیشتر از پیش خواهد کرد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، قرارداد پروژه احداث و توسعه ترمینال ۳ فرودگاه بین المللی تبریز با اعتبار بالغ بر پنجاه میلیارد ریال ابلاغ شد .

    قرارداد پروژه احداث و توسعه ترمینال ۳ فرودگاه بین المللی تبریز با اعتبار بالغ بر پنجاه میلیارد ریال ، هشتم اسفند از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، ابلاغ شد .

    گفتنی است ، اجرای این قرارداد کیفیت خدمات به مردم در فرودگاه شهید مدنی تبریز را بیشتر از پیش خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان موفق شد پس از دو ماه که عنوان فرودگاه برتر کشور در اختیار فرودگاه تبریز بود ، بار دیگر در جایگاه فرودگاه نخست کشور قرار گیرد. شایان ذکر است از ابتدای اجرای طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ، فقط فرودگاه های اصفهان و تبریز موفق شده ...

    |

    گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی شهریورماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های تبریز ، اصفهان و مهرآباد در شهریور به ترتیب ۶۶.۴ ، ۷۵.۶ و ۶۶.۳ بوده است .

    |

    فرودگاه شهید اشرفی به‌ عنوان فرودگاه هاب منطقه در پشتیبانی از چهار استان همجوار ، جابجایی زائران عتبات عالیات و مسافران کشور عراق نقش بسزایی داشته است .

    |

    بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه‌گزاران بخش خصوصی می‌توان تمامی فرصت‌های درآمدی را احصا کرد و جلوه‌ای تازه از فرودگاه‌های ایران در جهان به نمایش گذاشت .

    |

    با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی ، ...

    |

    نظرات کاربران