در حال بارگذاری ...
  • تدابیر ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای نوروزی

    احترام به مسافر و مردم یک اصل مهم در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است و همه نیروها باید به این اصل توجه ویژه داشته باشند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، عضو هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی برای انجام پروازهای نوروزی و خدمت رسانی شایسته به مسافران در این ایام خبر داد .

    علی رستمی در جلسه با عوامل اجرایی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت : با توجه به رشد تعداد پروازها در تعطیلات نوروز ، تدابیر ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در این ایام اندیشیده شده تا از تمام ظرفیت ها در ایام نوروز استفاده شود .

    وی گفت : در ایام نوروز تصمیم داریم با بسیج تمام نیروها و امکانات خدمات مناسب و شایسته ای را به مسافران ارائه کنیم و به این منظور از بهمن ماه شرح وظایف بخش های مختلف فرودگاه را برای فعالیت در ایام نوروز به آن ها ابلاغ کردیم .

    عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه تمام کارکنان فرودگاه موظف به تکریم مردم و مسافران هستند بیان داشت : احترام به مسافر و مردم یک اصل مهم در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است و همه نیروها باید به این اصل توجه ویژه داشته باشند .

    محمود فتوحی سرپرست برنامه ریزی و سامان دهی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این جلسه با تشریح وظایف بخش های مختلف امور شهری شهر فرودگاهی در نوروز از آمادگی کامل برای فعالیت در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

    |

    همه‌ خدمتگزاران دولت ، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستند و هر کجا نیاز به خدمات و حضورشان باشد ، خدمت‌رسانی می‌کنند .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    نظرات کاربران