در حال بارگذاری ...
  • استفاده بهینه از اینترنت اشیاء در دستور کار شرکت کشتیرانی NYK ژاپن

    خط کانتینری مشترک سه شرکت ژاپنی موسوم به ONE فعالیت خود را از ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز می کند و نقش گروه NYK در این میان بسیار کلیدی است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس شرکت کشتیرانی NYK ژاپن دستور ارتقا مسائل زیست محیطی و استفاده بهینه از اینترنت اشیاء را صادر کرد .

    رئیس شرکت کشتیرانی NYK گفت : امید است فعالیت های گروه با تمرکز بر دو کلید واژه "سبز" و "دیجیتالی شدن" در سال جاری میلادی پرقدرت تر از قبل ادامه یابد . در حال حاضر ، در دو زمینۀ مذکور شرکت کشتیرانی NYK پیشرفت هایی داشته اما در تلاش هستیم تا عملیات کاربردی حاصل از آنها ارتقا یابد و بتوان با تکیه بر آنها و توجه به گستره متنوع ایده ها در صنعت کشتیرانی متفاوت باشیم .

    خط کانتینری مشترک سه شرکت ژاپنی موسوم به ONE فعالیت خود را از ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز می کند و نقش گروه NYK در این میان بسیار کلیدی است .

    رئیس شرکت کشتیرانی NYK ادامه داد : درباره لجستیک از تمامی افراد دخیل می خواهم بهترین تلاش خود را برای هسته تجاری گروه ارائه دهند . امید است بخش لجستیک با تکیه بر استفاده بهینه از شبکه جهانی و با هدف دسترسی به روابط نزدیک تر با مشتریان پیشتاز باشد .

    وی خاطرنشان کرد : با توجه به وضعیت فله خشک در نیمه دوم سال گذشته بر این باوریم که در نهایت توانستیم از تونل تاریک و بی انتهای خارج شویم . حال که بازار در حال بهبود است وقت آن رسیده که اصلاحات ساختاری را با هدف تبدیل تلاش ها به نتایج دلخواه بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم . با تکیه بر اطلاعات و ابزارهای IT ، امید داریم که توانایی برای پاسخ به نیاز بازار افزایش یابد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ منطقه آزاد صلاله به عنوان یک هاب تجاری برای فعالیت های صنعتی و لجستیکی ، در سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۲۸ میلیون ریال عمانی سرمایه ...

    |

    بی‌تردید توسعه آشکار در ترانزیت و نقش‌آفرینی در زنجیره تولید ارزش بین‌المللی ، بدون مواجهه هوشمندانه و اتخاذ تدابیری برای کاهش ریسک‌های مالی و تجاری در سطح منطقه در کنار توسعه زیرساخت‌های اتصال پایدار حمل‌ونقلی با کشورهای همسایه بر مبنای سیاست راهبردی اتصال و دیپلماسی ...

    |

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تمنایی در نشست ترانزیت ریلی به درآمدهای ترانزیت اشاره کرد و افزود : با بررسی های به عمل آمده در طول ۲۰ سال گذشته درآمدهای ترانزیت در بخش ریل و جاده کمتر ...

    |

    نظرات کاربران