در حال بارگذاری ...
  • وجود کارشکنی‌ها در مقابل نوسازی ناوگان هوایی توسط وزارت راه

    مدتی شاهد بودیم که عده‌ای به خرید هواپیما می‌تاختند و می‌گفتند که این خرید به نفع مردم نیست در حالی‌ که در حادثه اخیر شاهد بودیم مردم عادی در سقوط هواپیما کشته شدند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت : وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی ناوگان هوایی اقدام کرد ولی کارشکنی‌هایی صورت گرفت و چوب لای چرخ دولت گذاشتند ؛ متاسفانه برخی صداها در داخل کشور با مخالفین برجام در خارج هم صدا است .

    بهرام پارسایی گفت : برای کارشناسان روشن است که سانحه سقوط هواپیما می توانست اتفاق نیفتد اگر قدری دلسوزی ، نظارت و جدیت در کار وجود داشت این اتفاق نمی‌افتاد . این موضوع در بخش هواپیمایی به وزارت راه و در بحث شرکت آسمان به وزارت رفاه مربوط است . اطلاعاتی که از هواپیمای ATR و مشکلات قبلی آن وجود دارد و همچنین مدت زمان کارکردش مشخص است که نباید پرواز می‌کرد و خلبان نباید چنین ریسک بزرگی را انجام می‌داد .

    وی ادامه داد : سیستم‌هایی در هواپیماهای امروزی وجود دارد که فاصله‌اش را از زمین اعلام می کند و نزدیک شدن به زمین را هم هشدار می‌دهد اما برخی هواپیماها این سیستم را ندارند و این به مسائل متعدد و سیاست‌هایی برمی‌گردد که تاکنون اتخاذ شده است . مدتی شاهد بودیم که عده‌ای به خرید هواپیما می‌تاختند و می‌گفتند که این خرید به نفع مردم نیست در حالی‌ که در حادثه اخیر شاهد بودیم مردم عادی در سقوط هواپیما کشته شدند .

    عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد : دولت برای نوسازی ناوگان هوایی اقدام کرد ولی کارشکنی‌هایی صورت گرفت و چوب لای چرخ دولت گذاشتند ؛ در ادامه هم تحریم‌های داخلی و موضع گیری‌ها باعث تشدید تحریم های خارجی شد که دولت نتواند کار را به خوبی پیش ببرد . متاسفانه برخی صداها در داخل کشور با مخالفین برجام در خارج هم صدا است .




    نظرات کاربران