در حال بارگذاری ...
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی در شرکت راه آهن

    کل صندلی ایجادی در ایام نوروز یک‌میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۲۴ صندلی است که رشد ۸۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی دارد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی با حضور مدیران ستادی ذی‌ربط و مدیران مناطق راه‌آهن به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

    احمد خدایی قائم‌مقام راه‌آهن در این جلسه خواستار برنامه‌ریزی جهت پیش‌فروش بلیت قطارها در فواصل ثابت زمانی برای سال آینده شد . در سال آینده ، بایستی به‌سوی برنامه‌ریزی حرکت قطارهای باری در فواصل ثابت زمانی اقدام شود . در راستای ارتقا خدمات‌رسانی به مسافرین و سیر منظم قطارها ، از ۲۰ اسفندماه تمامی پروژه‌های در دست اجرا در محوطه ایستگاه‌ها و امکانات جانبی آن نظیر سالن‌ها ، سکوها همچنین مسدودی بلاک‌ها به دلیل عملیات بهسازی و بازسازی و ... به‌صورت موقت تعطیل شود . لیست پروژه‌هایی که تا تاریخ ۲۰ اسفندماه آماده بهره‌برداری است ، در اختیار دفتر روابط عمومی قرار گیرد تا امور مربوط به برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی آن‌ها انجام شود .

    معاون مسافری راه‌آهن نیز در این جلسه گفت : بخش مسافری ویترین شرکت راه‌آهن است و این ویترین در روزهای نوروز بیشتر خودنمایی کرده و توسط مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

    سید حسن موسوی دیزجی ادامه داد : در این راستا باید آمادگی کامل در بخش‌های مختلف ریلی اعم از زیربنا ، واگن و لکوموتیو وجود داشته باشد تا در ایام نوروز شاهد ایمنی سیر و حرکت و اعزام به‌موقع قطارها باشیم . شرکت‌های مسافری بر خدمات ارائه‌شده نظارت کامل داشته باشند تا در ایام نوروز شاهد ارائه خدمات متفاوت به مسافرین و رضایت آن‌ها باشیم .

    وی خواستار زیباسازی ورودی ایستگاه‌های تشکیلاتی و بازدید سالن‌های انتظار مسافری ، مساجد و نمازخانه‌ها توسط کمیسیون سوانح مناطق شد .

    موسوی همچنین خواستار پیش‌بینی تمهیدات لازم برای سرمای احتمالی در ایام نوروز توسط شرکت‌های مسافری شد .

    مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری نیز با ارائه گزارشی از قطارهای در نظر گرفته‌شده برای ایام نوروز گفت : در روزهای سفرهای نوروزی، روزانه ۲۴۲ رام قطار پیش‌بینی شده که رشد ۷/۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد . طی این مدت تعداد صندلی ایجادی روزانه ۸۹۱۸۷ صندلی بوده که رشد ۸/۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل نشان می‌دهد . 

    علی کاظمی منش خاطرنشان کرد : کل صندلی ایجادی در ایام نوروز یک‌میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۲۴ صندلی است که رشد ۸/۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی دارد . در ایام نوروز روزانه ۱۵۷ رام قطار بین‌شهری و ۸۵ رام قطار حومه‌ای برای جابجایی مسافرین در نظر گرفته شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد : مرجع قانونی تعیین نرخ بلیط قطارهای مسافری ، راه‌آهن ...

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت : در قانون ماده ۱۲ اشاره شده است طبق مصوبه هیات وزیران ، ...

    |

    نظرات کاربران