در حال بارگذاری ...
  • دو برابر شدن ظرفیت ناوگان کشتیرانی هیوندایی تا سال ۲۰۲۲

    در سال ۲۰۱۷ ، مرچنت هیوندایی چهار میلیون TEU از لحاظ حجم کارگو را جابجا کرد که نسبت به سه میلیون TEU در سال ۲۰۱۶ ، روند افزایشی را نشان می دهد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی در حال طرح ریزی برای دو برابر کردن ظرفیت ناوگان خود تا سال ۲۰۲۲ میلادی است .

    "Yoo Chang-keun" مدیرعامل شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی با تشریح طرح هایی برای طغیان مجدد ناوگان مرچنت هیوندایی در سال ۲۰۲۲ ، گفت :  پس از طرح بازسازی در سال ۲۰۱۶ ، اکنون در حال بررسی طرق مختلف برای افزایش دو برابری ظرفیت ناوگان خود تا سال ۲۰۲۲ هستیم ، استقرار مگا کشتی های کانتینری یکی از این روش ها است . 

    وی در ادامه با تاکید براینکه قوانین زیست محیطی در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک فرصت طلایی برای جهش دوباره مرچنت هیوندایی است، گفت: وارد یک تونل طولانی شده ایم ، اما نور امید در انتهای تونل قابل مشاهده است . کشتیرانی مرچنت هیوندایی در سال گذشته ، تعداد ۱۲ الی ۱۴ فروند کشتی کانتینری با ظرفیت ۲۲ هزار TEU را سفارش داد ، اما هیچ یک از قراردادها وابسته به سرمایه های شرکت دریایی دولتی کره (KMC ) نیستند .

    KMC از سرمایه چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برخوردار است و مالکان داخلی در تلاشند که فرصت بهره گیری از سرمایه گذاری این شرکت را از دست ندهند .

    بر اساس موسسه رده بندی آلفالاینر ، کشتیرانی مرچنت هیوندایی جایگاه سیزدهمین جدول از لحاظ ظرفیت را به خود اختصاص می دهد . ناگفته نماند ، ناوگان این کشتیرانی تعداد ۶۲ فروند کشتی با ظرفیت ۳۴۷ هزار TEU را در اختیار دارد . به دنبال دو برابر شدن ظرفیت ناوگان ، کشتیرانی مرچنت هیوندایی به پلکان هفتم جدول رده بندی آلفالاینر صعود خواهد کرد ، کشتیرانی که رویای قرار گرفتن در بین ده کشتیرانی برتر جهان را نیز در سر می پروراند .

    "Yoo" در ادامه همچنین یادآور شد : در سال ۲۰۱۷ ، مرچنت هیوندایی چهار میلیون TEU از لحاظ حجم کارگو را جابجا کرد که نسبت به سه میلیون TEU در سال ۲۰۱۶ ، روند افزایشی را نشان می دهد . در سایه تلاش های طاقت فرسای صورت گرفته برای کسب دوباره اعتبار ، در نهایت موفق شدیم اعتماد مشتریان را جلب و از حمایت آنان برخوردار شویم .

    مدیرعامل کشتیرانی مرچنت هیوندایی ادامه داد : در بخش کانتینری نیاز به طراحی محصولات رقابتی در خطوط سرویس دهی که جدیدا به مسیر آسیا-اروپا اضافه شده است، وجود دارد . ما باید انواع گسترده ای از محصولات متمایز را نیز به بازار عرضه کنیم .

    افزون بر این ، باید تلاش خود برای ترویج فروش از طریق اجرای قیمت گذاری مناسب و فنون های بازاریابی را دوچندان کنیم . از سوی دیگر ، در بخش تانکر ، سفارش نفتکش غول پیکر به عنوان یک محور حرکتی ارزشمند برای تقویت روابط تجاری بلند مدت با مشتریان نخستین تا سال ۲۰۲۰ به چشم می آید .

    "Yoo" در ادامه گریزی به بازار فله زد و گفت : بخش فله خشک باید وضعیت ناوگان خود را برای افزایش مزیت رقابتی بودن ، بهبود بخشد ، همانطور که در حال حاضر شناورهای چارتری قدیمی در حال بازگرداندن به مالکان خود هستند . علاوه بر این ، باید تلاش مضاعفی را در راستای ایجاد روابط دوباره با مشتریان برای فراهم کردن بسترهای بهتر تجاری در بازار ، به کار گیریم .

    وی در پایان با اشاره به اینکه کشتیرانی مرچنت هیوندایی بر مشکلات بسیاری در طول ۴۱ سال فعالیت خود فائق آمده است ، گفت : هر زمانی که با بحرانی مواجه شدیم ، با شکل گیری اتحادی قوی ، آن بحران را به یک فرصت مبدل ساختیم . پس از چندین سال سختی و مشقت ، در نهایت فرصت ارزشمندی را برای جهش دوباره به چنگ آورده ایم .




    مطالب مرتبط

    جنبش انصارالله یمن بار‌ها اعلام کرده که دریای سرخ تنها تا زمانی‌ که دارو و غذا به دست مردم غزه نرسد ، برای کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به مقصد سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند ، ناامن است .

    |

    نظرات کاربران