در حال بارگذاری ...

آماده باش امدادخودروهای برون‌شهری در سطح جاده های استان تهران

مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه‌ریزی منظم و مدون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی در تمامی اوقات آمادگی لازم را داشته باشند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران تامین سوخت مورد نیاز ، تجهیز راهدارخانه‌ها ، تشویق نیروهای راهدار ، استفاده حداقل از نمک و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و افزود : امیدواریم با همت والای راهداران و حضور شبانه روزی روسا بتوانیم در بحران برف و سرمای شدید سربلند بوده و جاده هایی ایمن را برای هموطنان ایجاد نماییم .

مجیدرضا نصرالله نژاد در نشستی با حضور معاونین و فرماندهان پلیس راه غرب و شرق استان تهران عنوان کرد : ایمنی و آسایش در جاده ها حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی راهداران است .

وی در این نشست ضمن تبریک ایام مبارک دهه با اشاره به  هدف برگزاری این نشست گفت : مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه‌ریزی منظم و مدون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی در تمامی اوقات آمادگی لازم را داشته باشند .

نصراله نژاد  ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی راهداران و روسای ادارات نقاط برفگیر و تاکید بر تعامل ، نظم کاری و اقدامات بهنگام در زمان بحران اظهار داشت : باید تمامی اقدامات و فعالیتهای کاری ما به سمع و نظر مردم فهیم کشور و کابران جاده ای برسد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در این نشست تهیه و تامین سوخت مورد نیاز ، تجهیز راهدارخانه‌ها، تشویق نیروهای راهدار ، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه‌های فنی راه و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و افزود : امیدواریم با همت والای راهداران و حضور شبانه روزی روسا بتوانیم در بحران برف و سرمای شدید سربلند بوده و جاده هایی ایمن را برای هموطنان ایجاد نماییم .

در پایان نصراله نژاد ضمن تاکید بر اینکه پلیس راه و راهداری از یکدیگر جدا نیستند و وظایف آنها با یکدیگر همپوشانی دارد ، اظهار داشت : آماده باش کامل امداد خودروها توسط این اداره کل صورت گرفته و محل استقرار اکیپهای امداد خودرو در محورهای تهران – هراز ، تهران – فیروزکوه ، تهران – ساوه ، تهران – قم و تهران -کرج جانمایی شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد : بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد : ۲۲ درصد جانباختگان تصادفات رانندگی بین ۲۰ تا ۳۰ سال هستند که جمعیت جوان را تشکیل می دهند ...

|

نظرات کاربران