در حال بارگذاری ...

تامین دستگاه برف خور برای فرودگاه زنجان در آینده نزدیک

در بارش شدید برف ابتدای بهمن که پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با مشکل مواجه شد ، پرواز کیش - زنجان با انجام یخ زدایی برقرار شد و فقط پرواز زنجان - مشهد به دلیل دید افقی بسیار پایین فرودگاه مهرآباد لغو شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به پیش بینی بارش برف در این استان طی ساعات پایانی امروز و فردا (۲۴ بهمن) از فراهم شدن شرایط کامل برای برف روبی و برقراری منظم پرواز‌ها خبر داد .

محمد قاسمی عنوان کرد : از صبح امروز (۲۳ بهمن) بارش باران استان شروع شده است . با این حال دو پرواز کیش - زنجان و مشهد - زنجان بدون مشکل انجام شد و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از شامگاه امروز شاهد بارش برف خواهیم بود .

وی با بیان اینکه تمام کارکنان فرودگاه زنجان آماده باش هستند ، افزود : تجهیزات ایمنی و برف روبی فرودگاه نیز در وضعیت مطلوبی هستند و مشکلی نداریم . البته برای رسیدن به وضعیت استاندارد نیازمند دستگاه "برف خور" هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک تامین شود .

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه از ابتدای زمستان شاهد چهار مرتبه بارش برف در زنجان بوده ایم ، گفت : پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی ، کمیته زمستانی در فرودگاه زنجان به منظور مقابله با پیامد‌های احتمالی ناشی از سرما و بارندگی‌های فصل زمستان با حضور اعضای کمیته تسهیلات و تجهیزات فرودگاه تشکیل شد و تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم .

وی افزود : در بارش شدید برف ابتدای بهمن که پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با مشکل مواجه شد ، پرواز کیش - زنجان با انجام یخ زدایی برقرار شد و فقط پرواز زنجان - مشهد به دلیل دید افقی بسیار پایین فرودگاه مهرآباد لغو شد .




مطالب مرتبط

برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، تبریز و ...

|

باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تلاش متخصصان مادر شرکت فرودگاه‌ها ، ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

|

نظرات کاربران