در حال بارگذاری ...

افتتاح پروژه مجتمع بهزیستی و مجتمع فرهنگی – هنری شهرستان قدس

نمای این پروژه بر مبنای معماری ایرانی – اسلامی طراحی شده است و همچنین در اجرا تمامی اصول مطابق با نشریه ٥٥ رعایت گردیده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، عملیات اجرای پروژه مجتمع بهزیستی و مجتمع فرهنگی – هنری شهرستان قدس که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به اتمام رسیده است ، امروز ( شنبه) با حضور مسئولان استانداری تهران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افتتاح گردید .

مهندس امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران ضمن تشکر و تمجید از زحمات مهندس محمد زاده او را مصداق بارز یک مدیر تمام قد جهادی دانست .

 همچنین مهندس محمد زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : پروژه بهزیستی در مجموع ٢ میلیارد تومان اعتبار داشت که تاکنون یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان پول پیمانکار پرداخت شده است . در سال ٩٦ نیز مقرر شد ٤٥٣ میلیون تومان اعتبار از سوی استانداری و فرماندار کمک شود که البته این امر محقق نشده است .

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین طرحهای شهرستان قدس در جهت استفاده راحت و کارامد برای معلولان و مددجویان است افزود : کلیه مباحث مقاوم سازی و طراحی مناسب جهت اقشار هدف ( معلولان) رعایت شده است . شایان ذکر است این مجتمع با ٤٠ نفر کارمند به ٣٠٠زن سرپرست خانوار و قریب به ٣٠٠٠ نفر معلول و مدد جو خدمت رسانی خواهد کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه به ساخت پروژه مجتمع فرهنگی – هنری قدس اشاره کرد و گفت : این پروژه با هزینه ای بالغ بر ٣/٣ میلیارد تومان انجام شد . نمای این پروژه بر مبنای معماری ایرانی – اسلامی طراحی شده است و همچنین در اجرا تمامی اصول مطابق با نشریه ٥٥ رعایت گردیده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن سازی ۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان تهران خبر داد و ...

|

پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد بوده که به جهت جداسازی باند رفت و برگشت جاده ترانزیتی تهران - قم ، افزایش ایمنی در عبور و مرور و کاهش مصرف سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،  معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از اجماع برای افزایش اعتبار پروژه‌های عمرانی تقاطع غیر همسطح فیروزآباد و ...

|

نظرات کاربران