در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۸ پروژه ریلی در راه آهن ناحیه شمال شرق (۱)

    محوطه‌سازی و آسفالت ایستگاه دامغان ، تعمیرات اساسی ساختمان‌های مسافری شاهرود ، محوطه‌سازی ، ورودی و پارکینگ ایستگاه سمنان و افتتاح خط چهار اسلب تراک در شاهرود ، پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) از بهره‌برداری از ۸ پروژه ریلی در این ناحیه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد .

    فرشاد زادخور ، مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق (۱) ، در تشریح پروژه‌های دهه مبارک فجر ، از بهره‌برداری از ۱۲ دستگاه سیستم یکپارچه‌سازی علائم الکتریکی ، تأمین حمل و نقل و نصب دیوار پیش‌ساخته بتنی ایستگاه شاهرود ، تعمیرات اساسی ساختمان و ادارات ارتباط علائم شاهرود و بازسازی ساختمان اداری ناحیه قدیم خبر داد . محوطه‌سازی و آسفالت ایستگاه دامغان ، تعمیرات اساسی ساختمان‌های مسافری شاهرود ، محوطه‌سازی ، ورودی و پارکینگ ایستگاه سمنان و افتتاح خط چهار اسلب تراک در شاهرود ، پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر است .

    زادخور با بیان اینکه اعتبار این هشت پروژه ، هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است ، تصریح کرد : حجم عملیات ۹ ماهه هم ، تردد قطار مسافربری به تعداد ۲۰ هزار و ۵۰۹ رام، تردد قطار باری دو هزار و ۹۴۴ رام ، تناژ بارگیری ۲۳۵ هزار و ۳۷۱ تن ، تناژ تخلیه ۲۳۲ هزار و ۳۰۰ تن و مسافر ورودی ۴۲۳ هزار و ۸۸۴ ، مسافر خروجی ۳۶۲ هزار و ۱۶۳ نفر بوده است .




    مطالب مرتبط

    سیستم ترمز ۸۰۰۰ واگن باری در شبکه ریلی پارسال بهسازی شد . در سنوات اخیر به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سوم واگن‌های در سیر بدون داشتن ترمز در ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر سیر می‌کردند . نحوه سیر بدین گونه بود که اگر یک قطار با ۴۰ واگن باردار حرکت می‌کرد و مسیر دارای شیبی است که نیاز به ...

    |

    بر اساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان ، رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به این کلانشهر مذهبی شکسته شد .

    |

    یکی از مهمترین پروژه‌ها ، بهسازی سقف ترمینال ۴ به عنوان شلوغ‌ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است که فرایند بهسازی آن در حین عملیاتی بودن این ترمینال انجام شد و به خاطر درک شرایط آن جای تشکر و قدردانی از مردم شریف ایران دارد .

    |

    در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت ، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق ، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن کرمان از اصلاح خطوط و نصب سوزن‌های سایت تخلیه و بارگیری بوتیا در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و پیشگیری از ...

    |

    نظرات کاربران