در حال بارگذاری ...

افتتاح فاز نخست مرکز بارانداز خودرو در راه‌آهن شیراز

با فعالیت مرکز بارانداز خودرو در راه آهن شیراز ، مدت زمان تحویل خودرو به مشتری از ۲۳ روز به ۳ روز کاهش می‌یابد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر کل راه‌آهن فارس از حذف تردد روزانه ۲۷ تریلی در جاده‌های کشور با راه‌اندازی مرکز بارانداز خودرو راه‌آهن شیراز خبر داد و گفت : سالانه ۶۰ هزار خودرو از طریق ریل به فارس وارد می‌شود که کاهش ۴۰ درصدی هزینه حمل را به همراه دارد .

غلامحسین ولدی ، درباره مرکز بارانداز خودرو در راه آهن شیراز ، گفت : این بارانداز ، ظرفیت ۳ هزار خودرو را دارد و با بهره برداری از این طرح ، روزانه ۲۷ تریلی از جاده‌ها حذف می‌شود و سالانه ۶۸۰ میلیون لیتر مصرف سوخت کاهش می‌یابد .

مدیر کل راه‌آهن فارس با بیان اینکه ۲۰ واگن روزانه ۳۰۰ خودرو را حمل می‌کند ، اظهار کرد : سالانه ۶۰ هزار خودرو از طریق ریل به فارس وارد می‌شود که کاهش ۴۰ درصدی هزینه حمل را به همراه دارد .

این گزارش حاکیست ، ساخت این بارانداز ، به منظور بالا بردن کیفیت حمل و نقل خودروها ، کاهش آلایندگی و تصادفات جاده‌ای و افزایش بهره وری از خطوط ریلی جنوب کشور انجام شده است . با راه اندازی این مرکز ، برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است .

لازم بذکر است ، با فعالیت مرکز بارانداز خودرو در راه آهن شیراز ، مدت زمان تحویل خودرو به مشتری از ۲۳ روز به ۳ روز کاهش می‌یابد .




مطالب مرتبط

جهت جلوگیری و پیشگیری از شکستگی جوش و ریل که احتمال وقوع آن در فصل سرما افزایش می‌یابد اقدامات لازم به عمل آمده است .

|

با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن از سیر ۴ هزار و ۳۱۰ رام قطار و جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در طول برنامه ...

|

قطارهای فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۰۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد .

|

رشد ۲۳ درصدی تناژ بارگیری محمولات ، رشد ۱۵ درصدی تعداد واگن‌های بارگیری شده ، رشد ۹ درصدی تناژ تخلیه ، رشد ۷۴درصدی درآمدهای عملیاتی و خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار از مهم‌ترین اقدامات حوزه حمل بار در سال گذشته بود .

|

نظرات کاربران