در حال بارگذاری ...

تردد روزانه ۴۰ فروند شناور در بندر شهید حقانی

این بندر روزانه ظرفیت جابجایی ٥٠ هزار نفر را دارد . از سال ٩٠ تاکنون که سازمان بنادر زیرساخت‌های آن‌ را ارتقا داد ، مسیر ایمنی در سفرهای دریایی برقرار شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر بندر شهید حقانی با اعلام این مطلب که ٤٠ فروند شناور با ٤٠٠٠ صندلی در بندر شهید حقانی فعالیت دارند ، گفت : برای نوروز ٩٧ ، ٣ فروند شناور با ظرفیت ٣٣٦ صندلی به شناورهای موجود و فعال افزوده خواهد شد .

به همت سازمان بنادر و دریانوردی خبرنگاران از پایانه مسافری شهید حقانی بازدید بعمل آوردند .

کاپیتان محمد احمدی‌زاده در جریان بازدید از بندر شهید حقانی ، گفت : در حال حاضر ٤ هزار صندلی در ٤٠ فروند شناور در بندر شهید حقانی تردد دارند که روزانه کار جابجایی مسافر استان را از بندر فوق به جزیره هرمز انجام می‌دهد .

این بندر روزانه ظرفیت جابجایی ٥٠ هزار نفر را دارد . از سال ٩٠ تاکنون که سازمان بنادر زیرساخت‌های آن‌ را ارتقا داد ، مسیر ایمنی در سفرهای دریایی برقرار شده است .

به گفته کاپیتان احمدی‌زاده  سن ناوگان موجود در بندر فوق زیر ١٠ سال است .

وی همچنین تصریح کرد : در نوروز ٩٧ ، ٣ فروند شناور با ظرفیت ٣٣٦ صندلی به ناوگان مسافری مرکز استان ، افزوده می‌شود .




مطالب مرتبط

طرح تسهیل سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد .

|

از ابتدای طرح‌ سفرهایی دریایی در استان هرمزگان تا روز جمعه ۱۰ فروردین‌ماه نیز ۲۲۸ هزار و ۴۰۲ مسافر از بندر شهید ذاکری قشم تردد کرده‌اند .

|

از مردم خواهش می‌کنیم در مواجه با شرایط جوی نامساعد ، صبور باشند و با خادمان خود در بنادر و مقاصد دریایی و گردشگری دریایی تا زمان مساعد شدن شرایط جوی و تردد مطلوب همکاری کنند تا مجددا با بهبود شرایط آب‌وهوایی اطلاع‌رسانی صورت گرفته و شاهد یک سفر دریایی و گردشگری دریایی ایمن ...

|

این اقدام در راستای وظایف تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی در پاکسازی آبره‌ها و ایمن‌سازی مسیردریایی به منظور تردد شناورهای تجاری ، صیادی و مسافری با استفاده از توانمندی نیروهای متخصص انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان رفت و آمد مسافر در بنادر شرق استان را بیش از ۴ میلیون و ۹۶ هزار نفر ...

|

نظرات کاربران