در حال بارگذاری ...
  • تسهیل در عبور و مرور با احداث باند دوم محور جوکار - تویسرکان

    در این پروژه تعداد ۳ دهانه ابنیه فنی ، ۵۰۰۰ مترمکعب خاک‌برداری ، ۸۰۰۰ مترمکعب خاک‌ریزی ، ۸۵۰۰ مترمکعب زیراساس ، ۴۵۰۰ مترمکعب اساس و ۹۵۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در هفتمین روز از دهه فجر ، پروژه عملیات اجرایی تکمیلی احداث باند دوم محور جوکار - تویسرکان (حدفاصل روستای حسین‌آباد به سمت خیرآباد) با حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان ، نمایندگان مردم ملایر ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر و سایر مسئولین شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید .

    حبیب نادیان رفیع در حاشیه این افتتاحیه گفت : این پروژه با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز منطقه ، افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور انجام شد .

    مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود : اجرای عملیات زیرسازی ، بیس و آسفالت در این محور به طول ۲.۵ کیلومتر به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

    وی در رابطه با مشخصات این پروژه گفت : در این پروژه تعداد ۳ دهانه ابنیه فنی ، ۵۰۰۰ مترمکعب خاک‌برداری ، ۸۰۰۰ مترمکعب خاک‌ریزی ، ۸۵۰۰ مترمکعب زیراساس ، ۴۵۰۰ مترمکعب اساس و ۹۵۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام شده است . برای اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

    گفتنی است همزمان ۱۰۰ واحد از ۲۰۰ واحدی آتیه سازان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پروژه جمع‌آوری فاضلاب خانگی محله شمس‌آباد ملایر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید .




    مطالب مرتبط

    راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تسهیل گری در بخش حمل و نقل جاده ای است ، از این رو در استان هایی که ظرفیت حمل و نقلی بالایی دارند ، با توسعه هنرستان ها و رشته حمل و نقل می‌توان در جهت رشد اقتصادی و رونق بخشی صنعت حمل و نقل ملی گام‌های اساسی برداشت .

    |

    بیس و روکش آسفالت پایانه برکت (فاز ۲) ، بهسازی و روکش آسفالت محوطه پایانه مرزی و پایانه برکت و روکش آسفالت راه‌های شهرستان هلیلان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در ایام مبارک دهه فجر است . ترمیم پل روستاهای "دوهارون"(منطقه بولی) ‌و "عالی‌آباد" و سه دهنه پل مجاور ، میکروسرفیسینگ و ...

    |

    با توجه به ضرورت حذف نقط حادثه خیز استان ، در ایام الله دهه فجر پروژه حذف ۵ نقطه حادثه خیز استان و ۶ پروژه دیگر نیز در راستای ایمن سازی راه ها و حریم افتتاح خواهد شد .

    |

    همزمان با دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران