در حال بارگذاری ...

استرداد هزینه بلیت‌های چارتری و برنامه‌ای به مسافران توسط ایرلاین ها

بارش سنگین برف که از شامگاه هفتم بهمن ماه در تهران آغاز شد ، انجام پرواز‌ها در فرودگاه‌های مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مختل کرد و پس از توقف موقت پروازها ، فعالیت فرودگاه مهرآباد و امام از ساعت ۱۱ روز گذشته آغاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه بارش برف بسیاری از پرواز‌های داخلی و بین المللی را با اختلال مواجه کرده است ، گفت : تمام تلاش و برنامه ریزی شرکت‌های هوایی انتقال مسافران و زائران عتبات عالیات از فرودگاه بغداد به کشور است .

مقصود اسعدی سامانی افزود : با توجه به بارش برف سنگین در راه‌های منتهی به فرودگاه امام (ره) عملا گروه پروازی شرکت‌ها نتوانستند به موقع از تهران به این فرودگاه منتقل شوند و این مساله خود نیز بر مشکلات شرکت‌های هوایی افزوده است .

وی با بیان اینکه هم اکنون بخشی از هموطنان ما در فرودگاه بغداد و بخشی دیگر در فرودگاه استانبول به سر می‌برند ، گفت : از شب گذشته انتقال این مسافران به کشور آغاز شده و امیدواریم امروز نیز بخش دیگری از این مسافران به تهران و سایر شهر‌های ایران منتقل شوند .

او با اشاره به مشکلات بارش برف سنگین در دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) بیان کرد : اگر چه این مساله باعث شده از دو روز گذشته بسیاری از پرواز‌ها باطل شود ، اما شرکت‌های هوایی ملزم هستند هزینه بلیت‌های چارتری و برنامه‌ای خود را به مسافران مسترد کنند .

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به همه مسافران توصیه کرد که قبل از عزیمت به فرودگاه مهرآباد با شماره ۱۹۹ و فرودگاه امام با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت پرواز‌های خود مطلع شوند .

بارش سنگین برف که از شامگاه هفتم بهمن ماه در تهران آغاز شد ، انجام پرواز‌ها در فرودگاه‌های مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مختل کرد و پس از توقف موقت پروازها ، فعالیت فرودگاه مهرآباد و امام از ساعت ۱۱ روز گذشته آغاز شد . اما با این حال لغو بسیاری از پرواز‌ها در این دو فرودگاه پرتردد کشور هم اکنون بسیاری از مسافران را سرگردان کرده است . 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

|

نظرات کاربران