در حال بارگذاری ...

انتصاب سکاندار جدید معاونت زیر ساخت و توسعه شهر فرودگاهى امام خمینى (ره)

دکتر شهرام آدم نژاد مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) بر تسریع عملیات ساخت تاکسى وى (Taxiway) ترمینال سلام و تکمیل پروژه ساختمان پیش بینى شده براى منطقه آزاد و ویژه اقتصادى تاکید ویژه اى کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، ظهر روز شنبه طى مراسمى با حضور مدیر عامل و هیئت مدیره شهر فرودگاهى امام خمینى (ره) ، مهندس احمدى نورى به سمت معاون زیر ساخت و توسعه شهر فرودگاهى امام خمینى (ره)منصوب شد .

در جریان برنامه معارفه مهندس احمدى نورى ، مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) بر تسریع عملیات ساخت تاکسى وى (Taxiway) ترمینال سلام و تکمیل پروژه ساختمان پیش بینى شده براى منطقه آزاد و ویژه اقتصادى تاکید ویژه اى کرد .

همچنین در این مراسم، از زحمات مهندس رحیمى، سرپرست پیشین معاونت زیر ساخت و توسعه شهر فرودگاهى امام خمینى (ره) و مهندس دوست طلب مدیرکل سابق دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی به پاس تلاشهاى فراوانشان در حوزه های مربوطه تقدیر و تشکر به عمل آمد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

سامانه یکپارچه سفر در راستای هوشمندسازی حوزه حمل و نقل یکی از اقداماتی است که با سرعت و دقت در این معاونت پیگیری می‌شود که از مزایای آن دسترسی مردم به شیوه‌های مختلف سفر در یک سامانه واحد است و می‌تواند رضایت مردم را در پی داشته‌ باشد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی طی حکمی بهزاد زینالی را به عنوان "سرپرست دفتر امور مناطق آزاد و ویژه ...

|

نظرات کاربران