در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۷ پروژه احداث و بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان سروآباد

    بهسازی و آسفالت راه روستایی هرسین – بیساران در دو فاز و کلاٌ به طول ۸ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که اهمیت ویژه داشته و فاز اول آن با ۸۶ درصد و فاز دوم آن با ۱۹ درصد پیشرفت امسال عملیات اجرایی آن‌ها ادامه پیدا کرد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از اجرای ۷ پروژه احداث و بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان سروآباد خبر داد .

    شهرام ملکی با اعلام مطلب فوق افزود : پروژه بهسازی راه روستایی نسنار – چشمیدر – آریان – پایگلان – تفین به طول ۳۰ کیلومتر یکی از پروژه‌های اساسی و مهم حوزه شهرستان سروآباد است که عملیات اجرایی آن از سالیان گذشته شروع شده و امسال با جدیت بیشتر دنبال شد طوری که هم‌اکنون بالغ بر ۱۸ کیلومتر آن آسفالت شده و از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است .

    ملکی ادامه داد : بهسازی و آسفالت راه روستایی هرسین – بیساران در دو فاز و کلاٌ به طول ۸ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که اهمیت ویژه داشته و فاز اول آن با ۸۶ درصد و فاز دوم آن با ۱۹ درصد پیشرفت امسال عملیات اجرایی آن‌ها ادامه پیدا کرد .

    وی با اشاره به پروژه آسفالت راه روستایی بهرام‌آباد - بندول - کلاته - ذکریان به طول حدود ۱۷ کیلومتر گفت : این پروژه نیز ۲۵ درصد پیشرفت دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهسازی راه روستایی اورامان – نوین  به طول ۲۳ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه‌های اساسی و مهم و تأثیرگذار در بحث گردشگری استان و منطقه سروآباد یاد کرده و اظهار داشتند ۷ و نیم کیلومتر از این پروژه امسال آسفالت شده و هم‌اکنون پروژه ۴۰ درصد پیشرفت دارد . بهسازی و آسفالت راه روستایی تخان – انجمنه و سپیدار – هزار خانی به طول ۹۱۰۰ متر و پیشرفت ۱۸ درصدی و پروژه آسفالت راه روستایی رووار – ژریژه – ماضی بن به طول ۸ ونیم کیلومتر با پیشرفت ۲۰ درصدی از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن‌ها امسال با جدیت دنبال شده است .

    وی تصریح کرد : در صورت اتمام این پروژه‌ها تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی از نعمت راه بهسازی شده و آسفالته بهره‌مند خواهند شد.




    مطالب مرتبط

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    مسیر سقز به بانه ۵۴ کیلومتر است که با انجام اقدامات امسال و همچنین کارهایی که در سنوات گذشته انجام شده تاکنون ۱۰ کیلومتر به چهارخطه ارتقا یافته‌ است . عملیات اجرایی ساخت ۳۳ کیلومتر دیگر از مسیر در ۳ قطعه به پیمانکار واگذار شده است که در مجموع ۱۲ درصد پیشرفت دارد .

    |

    برای بهبود وضعیت و شاخص‌های برخورداری از بزرگراه در صورت تامین اعتبار ۱۶۱ کیلومتر راه بصورت چهار خطه در آینده به بهره برداری خواهد رسید و برای تکمیل و بهره برداری از آن‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است .

    |

    برای اجرای این حجم از عملیات ۱۹۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام و بهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است .

    |

    مسیر سقز به بانه ۵۴ کیلومتر است که با انجام اقدامات امسال و همچنین کارهایی که در سنوات گذشته انجام شده تا کنون ۱۰ کیلومتر به چهار خطه ارتقا یافته است . عملیات اجرایی ساخت ۳۳ کیلومتر دیگر از مسیر در ۳ قطعه به پیمانکارا واگذار شده است که در مجموع ۱۲ درصد پیشرفت دارد .

    |

    نظرات کاربران