در حال بارگذاری ...

ارتقا زیرساخت های حمل و نقل ، کلید توسعه اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، نماینده مردم سنندج و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی آقای سیداحسن علوی در همایش TOD پیرامون اهمیت توسعه زیرساخت های حمل و نقل سخنانی را ایراد نمودند .

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

         

|

در دانش مالی و اقتصادی پایداری ، جریان درآمدی اصل اولیه حیات یک فعالیت اقتصادی است . این بدین معناست که اگر در طراحی یک کریدور ملاحظه‌ جدی پایداری درآمد اجزای دخیل در آن در نظر گرفته نشود ، کلیت کریدور ریسکی بوده و بخش خصوصی امکان حضور حداکثری در آن را نخواهد داشت .

|

پیرو تصویب سند توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی در سال ۱۳۹۶ و راهنمای ملی توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی در سال ۱۳۹۸ در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ، معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز دستورالعمل اجرایی و سامانه ملی ساطح (TOD-Iran) را در سال ۱۴۰۰ با هدف ارزیابی طرح‌های ...

|

بر اساس آمار سال ۲۰۲۳ ، رشد متوسط اقتصاد دنیا ۳ درصد ، رشد تجارت دریابرد دنیا ۴.۸ درصد و بیش از ۱۱ میلیارد تن بوده و ظرفیت تناژ ۸۰ هزار فروند کشتی‌های اقیانوس پیمای دنیا ، ۲ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تن بوده است .

|

ایران می تواند با بهره گیری مدبرانه از ساحل ، پسکرانه و جزایر متعدد و متنوع خود، در آبهای پیرامونی خلیج فارس دریای عمان و دریای خزر و با حضور مؤثر در فراساحل، دریا و اقیانوس و بهره گیری از آنها - به عنوان یک پیشران و محور توسعه - جایگاه شایسته‌ای در منطقه و جهان برای خود احراز ...

|

نظرات کاربران