در حال بارگذاری ...
  • برخورد قانونی با رانندگان متخلف ناوگان عمومی مسافربری استان کرمانشاه


    در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر ، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل ، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود .

    بهمن خسروانی گفت : طبق ضوابط حمل و نقل مسافر ، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافرین به مقصد ذکر شده در بلیت های صادره توسط شرکتها هستند . ماده ۶ از آیین نامه مذکور صراحتا" اعلام کرده ، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت ، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت است .

    خسروانی گفت : در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر ، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل ، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند . پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه کاویانی و بررسی های لازم ، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

    |

    با وجود همه کمبودها ، اربعین امسال در حوزه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم‌نظیر بود .

    |

    سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ ، وب سایت ۱۴۱ ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ، پل های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش بین‌المللی علمی مشترک با ایرو به نقش ...

    |

    نظرات کاربران