برخورد قانونی با رانندگان متخلف ناوگان عمومی مسافربری استان کرمانشاه
در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر ، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل ، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت : به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود .
بهمن خسروانی گفت : طبق ضوابط حمل و نقل مسافر ، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافرین به مقصد ذکر شده در بلیت های صادره توسط شرکتها هستند . ماده ۶ از آیین نامه مذکور صراحتا" اعلام کرده ، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت ، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت است .
خسروانی گفت : در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر ، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل ، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند . پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه کاویانی و بررسی های لازم ، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود .