در حال بارگذاری ...
  • استفاده از پلتفرم رانندگی خودکار DRVLINE سامسونگ در آینده نزدیک


    نخستین ابتکار DRVLINE یک دوربین است که حاوی هشدار خروج از لاین جاده ، کروز کنترل انطباقی ، هشداردهنده برخورد و الگوریتم‌هایی است که هشدارهایی در مورد عابران پیاده به راننده می‌دهد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، پلتفرم DRVLINE سامسونگ مختص اتومبیل های خودران در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی شد . این پلتفرم به زودی توسط خودروسازان بزرگ جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

    روز گذشته و در خلال برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۸ کمپانی سامسونگ از DRVLINE ، یک پلتفرم سخت افزاری و نرم افزاری که به خودروسازان اجازه ساخت وسایل نقلیه خودران سفارشی مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته را می‌دهد پرده برداری کرد . بسیاری از پلتفرم‌ها راه حل‌هایی را ارائه می‌کنند که کاربران را ناچار می‌کنند از تمام یک پکیج بدون هرگونه اتخاذ سفارشی سازی تبعیت کنند . با این حال DRVLINE سامسونگ اجازه می‌دهد تا فروشندگان اجزای فردی پلتفرم را سفارشی کرده ، وسایل نقلیه‌ای با مشخصات مورد نظر خود را تولید کنند و خود را با پیشرفت روزافزون تکنولوژی همراه سازند .

    Young Sohn ، یکی از مدیران شرکت سامسونگ در ارتباط با این تکنولوژی می‌گوید : ایجاد یک پلتفرم مستقل نیازمند همکاری نزدیک در صنعت است ، زیرا یک شرکت نمی‌تواند به تنهایی چنین موقعیت عظیمی را به تنهایی به جلو ببرد . چالش بسیار بزرگ و پیچیده‌ای است . اگرچه با پلتفرم DRVLINE سامسونگ ما از بهترین و درخشان‌ترین‌های صنعت خودروسازی دعوت کرده‌ایم به ما بپیوندد و کمک کنند تا شکل خودروهای آینده را بسازیم .

    نخستین ابتکار DRVLINE یک دوربین است که حاوی هشدار خروج از لاین جاده ، کروز کنترل انطباقی ، هشداردهنده برخورد و الگوریتم‌هایی است که هشدارهایی در مورد عابران پیاده به راننده می‌دهد . این سیستم از سال جاری آغاز به کار خواهد کرد . سامسونگ همکاری نزدیکی را با شرکت هارمن دارد و همکاری آن‌ها بر روی این دستاورد نیز از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شده است . دیر تکنولوژی‌های متمرکز بر خودرو که سامسونگ در حال توسعه آن‌ها است نیز شامل نخستین آنتن تجاری اینترنت 5G به منظور اتصال‌های سریع داده‌ها می‌شود. علاوه بر آن ، کابین هدایت مجازی (Digital Cockpit) نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی با تکنولوژی داخلی خودرو است . این کابین بر روی هماهنگی بین راحتی و ایمنی تمرکز دارد و می‌تواند با اتصال به گوشی هوشمند شما ، انواع تنظیمات شخصی سازی را انجام دهد . این یک راه حل آینده نگرانه با مقیاسی بزرگ است که کنترل‌های خودرو و وضعیت فعلی آن را در یک صفحه مرکزی به ارمغان میاورد .




    نظرات کاربران