در حال بارگذاری ...
  • تلاش برای راه‌اندازی پرواز خارجی فرودگاه اردبیل در آینده نزدیک


    باید در حوزه پروازهای هوایی اقتصادی فکر کنیم و در هر کار و حوزه‌ای که وارد می‌شویم برای توانمندی اقتصادی زمینه‌سازی ، بسترسازی و فراهم کردن امکانات در اولویت باشد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران گفت : درصدد راه‌اندازی پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل هستیم تا امکان سفر هوایی هموطنان به باکو و وان فراهم آید .

    فرزانه شرفبافی در حاشیه افتتاح فرودگاه پارس‌آباد در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد : ما در شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همه به توسعه کشور می‌اندیشیم و بر این باوریم هر جا لجستیک و حمل و نقل تقویت شود توسعه اتفاق می‌افتد .

    وی به شاخصه‌های دشت مغان به عنوان دشت حاصل خیز و زرخیز اشاره و خاطرنشان کرد : در این منطقه انسان‌های فهیم ، باشعور و غیرتمندی زندگی می‌کنند که همواره برای توسعه این منطقه دل می‌سوزانند .

    مدیرعامل هما با ابراز خرسندی از دایر شدن اولین پرواز به مقصد این فرودگاه گفت : ما با دست پر آمدیم و یک هواپیمای ۱۰۰ میلیارد تومانی با خود آورده‌ایم و امیدواریم اهالی منطقه با استقبال از پروازهای فرودگاه نسبت به تقویت و توسعه پروازهای این فرودگاه همراه ما باشند . ما آمادگی داریم در صورت استقبال اهالی پروازهای هفتگی به این فرودگاه را افزایش داده و حتی در آینده فرودگاه پارس‌آباد را بین‌المللی و پرواز به کشورهای همسایه را نیز تقویت کنیم .

    وی افزود : باید در حوزه پروازهای هوایی اقتصادی فکر کنیم و در هر کار و حوزه‌ای که وارد می‌شویم برای توانمندی اقتصادی زمینه‌سازی ، بسترسازی و فراهم کردن امکانات در اولویت باشد .

    شرفبافی با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی که دستور لازم را با نگاه ویژه برای راه‌اندازی این فرودگاه انجام داده‌اند ، تصریح کرد : با دایر شدن پروازها به تدریج مشکلات پیش رو نیز برطرف خواهد شد و ما از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا با تقویت فرودگاه پارس‌آباد به توسعه ، بهبود و مطلوبیت وضعیت دشت مغان کمک کنیم .

    وی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه استاندار اردبیل ، امام جمعه و فرماندار شهرستان پارس‌آباد و نماینده پیگیر پارس‌آباد و بیله‌سوار در توسعه ، ترمیم و بهبود زیرساخت‌های فرودگاه پارس‌آباد قدردانی و اظهار کرد : هم در فرودگاه پارس‌آباد و هم اردبیل سعی‌مان بر این است تا پروازهای خارجی به ویژه پرواز به مقصد باکو و وان در اولویت قرار گرفته و ما در عید استارت این کار را خواهیم زد .




    مطالب مرتبط

    ابتکار «ایران راه» از سوی ایران مورد تأکید بوده و امید است با توجه به استقبالی که کشورهای منطقه و فرامنطقه ای از این ابتکار و از زمان طرح آن برای نخستین بار در اوایل سال جاری نشان داده‌اند ، بتوانیم با کمک دولت ترکمنستان فضایی به مراتب مناسب‌تر و حمایت شده برای فعالیت تمامی ...

    |

    پیش بینی می‌شود عملیات اجرای این پروژه ظرف مدت ۳ ماه به اتمام برسد .

    |

    نظرات کاربران