در حال بارگذاری ...
  • معرفی خودرو مفهومی تویوتا e-Palette در نمایشگاه CES ۲۰۱۸


    تویوتا e-Palette یک سیستم حمل و نقل عمومی مفهومی است که می‌تواند برای هر نوع مصرفی مورد استفاده قرار گیرد . به طور مثال می‌توان از آن به عنوان جابجایی مسافر ، حمل لوازم مختلف در شهر و یا ارائه مستقیم اجناس فروخته شده به مشتری استفاده کرد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، تویوتا با حضور در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ از یک سیستم حمل و نقل مفهومی خودمختار به نام تویوتا e-Palette پرده برداری کرد . این سیستم مختص شرکت های تجاری طراحی و توسعه پیدا کرده است .

    یکی از مفاهیمی که اغلب در فیلم های علمی تخیلی و آینده نگر می‌بینیم نشان می‌دهد که نیاز ما به اتومبیل ها اجتناب ناپذیر خواهد بود ، اما در عوض حمل و نقل به صورت کاملا خودمختار انجام خواهد گرفت . به نظر می‌رسد تویوتا نیز به چنین آینده‌ای اعتقاد داشته باشد ؛ غول ژاپنی صنعت خودرو با حضور در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ از یک خودرو مفهومی به نام تویوتا e-Palette پرده برداری کرد .

    تویوتا e-Palette یک سیستم حمل و نقل عمومی مفهومی است که می‌تواند برای هر نوع مصرفی مورد استفاده قرار گیرد . به طور مثال می‌توان از آن به عنوان جابجایی مسافر ، حمل لوازم مختلف در شهر و یا ارائه مستقیم اجناس فروخته شده به مشتری استفاده کرد .

    ای پالت از پلتفرم Mobility Services تویوتا برای توسعه طیف وسیعی از راه حل‌های ارتباطی متصل استفاده می‌کند . تا به حال تویوتا موفق شده است با تعدادی از شرکای فعال نظیر آمازون ، DiDi ، مزدا ، پیزا هات و اوبر در این مورد ارتباط برقرار کند تا همه آن‌ها به طور بالقوه از چنین وسیله‌ای در امور خود استفاده کنند . تویوتا در نظر دارد وسیله نقلیه مفهومی تویوتا e-Palette را از سال ۲۰۲۰ در چندین کشور جهان شامل ایالات متحده به صورت آزمایشی استفاده کند . دقیقا از همان زمان ، سرویس ای پالت به طور گسترده‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت ، اما در حال حاضر آن چه که شما فکر می‌کنید چیست ؟ آیا واقعا این سیستم حمل و نقل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای مصرف کنندگان و کسب و کارهای مختلف باشد ؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

             

    |

    نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن زاگرس از جابجایی بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر در راه آهن زاگرس خبر داد .

    |

    عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق شکایات سامانه شهراه و ۱۴۱ مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار و عدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر بوده است .

    |

    سالانه بیش از ۹۸ درصد جابه‌جایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد , این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است .

    |

    نظرات کاربران