در حال بارگذاری ...

لزوم توجه به حوزه ابنیه فنی در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد


در برخی مناطق که تعمیر و افزایش ضریب ایمنی نیاز است ، بررسی های لازم برای تحقق هدفگذاری ها انجام خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت : توجه به ایمنی جاده های در حال توسعه استان ضروری است .

علی خوان پایه ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان افزود : لازم است که موارد مختلف ایمنی در جاده های در حال توسعه و ساخت استان دیده شود .

خوان پایه با بیان اینکه توجه به ایمن سازی در حوزه روستاهای حاشیه راه ها مورد تاکید است ، عنوان کرد : با انجام برخی از پروژه توسعه راه ها ، روستاها در پایین دست و بالا دست جاده قرار می گیرند که تامین امنیت کاربر و جاده اولویت محسوب می شود . باید عبور از عرض جاده در مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد و لحاظ شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان با اشاره به لزوم توجه به حوزه ابنیه فنی گفت : در برخی مناطق که تعمیر و افزایش ضریب ایمنی نیاز است ، بررسی های لازم برای تحقق هدفگذاری ها انجام خواهد شد .




مطالب مرتبط

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است .

|

در سال گذشته ۲۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان به نقاط مختلف کشور حمل شده است که این آمار بیش از ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است .

|

نظرات کاربران