در حال بارگذاری ...

ارسال پیام همدردی دبیر کل آیمو در پی حادثه نفتکش ایرانی


در بلند مدت انتظار می رود بررسی کاملی از سانحه بعمل آید و نتایج آن و یافته های مربوط به آن به اطلاع آیمو برسد تا ما بتوانیم هر چه در اختیار داریم بکار بگیریم و وقوع سوانح مجدد را به حداقل برسانیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، دبیر کل آیمو (سازمان بین‌المللی دریانوردی) در پی حادثه نفتکش ایرانی و مفقود شدن خدمه آن پیام همدردی داد و برای ارایه کمک های فنی اعلام آمادگی کرد .

ماندانا منصوریان ، نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو گفت : دبیر کل آیمو کی تک لیم در پی سانحه تانکر sanchi و مفقود شدن خدمه آن متن پیامی بشرح زیر ارسال کرد :

" فکر و دعای ما همراه دریانوردانی است که در پی سانحه تانکر سانچی و تصادم آن در آبهای چین همچنان مفقود هستند . مراتب همدردی عمیق خود را به خانواده و دوستداران آنها ابراز مینمایم .

همچنین لازم میدانم از همه کسانی که در عملیات جستجو و نجات در سطح بین المللی شرکت داشته اند و تلاشهایشان برای اطفا حریق و پاکسازی آلودگی شرکت داشته اند تشکر نمایم .

ما لحظه به لحظه این سانحه را دنبال و رصد می کنیم . آیمو آمادگی دارد تا هرگونه کمک فنی نیاز باشد را در اختیار بگذارد . در بلند مدت انتظار می رود بررسی کاملی از سانحه بعمل آید و نتایج آن و یافته های مربوط به آن به اطلاع آیمو برسد تا ما بتوانیم هر چه در اختیار داریم بکار بگیریم و وقوع سوانح مجدد را به حداقل برسانیم .

یک فروند کشتی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران و تحت پرچم کشور پاناما (ساخت سال ۲۰۰۸ میلادی) که حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی از مبدا بندر عسلویه به کره جنوبی بود ، در محدوده دریایی چین (۱۶۰ مایلی بندر شانگهای چین) با کشتی باری چینی تصادم کرد و بر اثر این اتفاق بلافاصله کشتی نفتکش دچار انفجار و حریق شد . کشتی نفتکش ‌ ۳۲ خدمه داشته است که ۳۰ نفر آن ایرانی و دو نفر تبعه کشور بنگلادش بودند طبق اطلاعات به دست آمده ۴ نفر از خدمه ایرانی دانشجوی دریانوردی بوده‌اند که دوره کارآموزی خود را در این کشتی سپری می‌کردند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به سی‌وسومین اجلاس مجمع سازمان بین‌المللی ...

|

یادگیری اصول و فنون به کارگیری اصطلاحات حمل و نقل ، تشریح اصطلاحات حمل و نقل دریایی در نسخه جدید اینکوترمز و تبیین الزامات و اصطلاحات جدید در حوزه مذکور از اهم اهداف این دوره‌ فشرده بود .

|

در این زمینه ، اقدامات کوتاه مدت و بلندمدتی برنامه‌ریزی شده است و نیز مناقصه‌ای برگزار می‌شود که ظرفیت لایروبی در شمال کشور افزایش می‌یابد . همچنین با کشورهای حوزه دریای خزر از جمله روسیه و قزاقستان مذاکراتی انجام شده است ، اما برنامه‌های مشترک پساز اعلام نتایج مطالعات ...

|

سفیر جمهوری کنیا در تهران ، در این سفر ، در راس یک هیات اقتصادی از بخش‌های مختلفی از جمله ساختمان مرجع دریایی ، ترمینال‌های کانتینری ، بندر نفتی خلیج فارس و محوطه‌های بندری منطقه اقتصادی بندر شهید رجایی بازدید کرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سی و سومین نشست عادی مجمع سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) به عنوان عالی ترین رکن تصمیم گیری این سازمان تخصصی ملل متحد ، ...

|

نظرات کاربران