در حال بارگذاری ...
  • کاهش تصادفات با رفع یکی از نقاط حادثه‌خیز محور نهاوند به آورزمان


    عملیات آسفالت این نقطه مدتی است به اتمام رسیده ولی عبور ترافیک بعد از آسفالت به علت عدم خط‌کشی با توجه به خطرات ناشی از آن امکان‌پذیر نبود و از نظر فنی خط‌کشی بلافاصله بعد از انجام آسفالت حداقل ماندگاری لازم را نخواهد داشت .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : ورودی نهاوند به آورزمان که یکی از نقاط حادثه‌خیز این محور بود به بهره‌برداری رسید .

    حبیب نادیان رفیع عنوان کرد : این پروژه به طول ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

    وی ادامه داد : عملیات کوه‌بری ، ترانشه‌برداری ، زیرسازی ، آسفالت به صورت چهارخطه همراه با نصب نیوجرسی جداکننده وسط و خط‌کشی و نصب علائم ایمنی به طور کامل در این محور انجام شده است . عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه امسال شروع شد و هم‌اکنون به اتمام رسیده است . با بهره‌برداری از این پروژه یکی از نقاط حادثه‌خیز محور نهاوند به آورزمان برطرف شد که این امر کمک بسیاری در کاهش تصادفات این محور خواهد داشت .

    وی بیان کرد : عملیات آسفالت این نقطه مدتی است به اتمام رسیده ولی عبور ترافیک بعد از آسفالت به علت عدم خط‌کشی با توجه به خطرات ناشی از آن امکان‌پذیر نبود و از نظر فنی خط‌کشی بلافاصله بعد از انجام آسفالت حداقل ماندگاری لازم را نخواهد داشت لذا بعد از رعایت حداقل زمان ، خط‌کشی این نقطه انجام شد و با تکمیل علائم ایمنی و جداکننده وسط ، این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    قرار بود سال گذشته ۲۱ نقطه و امسال ۳۱ نقطه را رفع حادثه کنیم که با تلاش‌ها و همت استان علاوه بر اینکه ۲۱ نقطه‌ای که سال گذشته رفع حادثه شد ، ۱۰ نقطه هم بیشتر انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه راهبردی کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مشکلات تکمیل آزادراه پیامبر اعظم(ص) ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

    |

    به‌ منظور ارتقا ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر ، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است .

    |

    مبلغ پیمان پروژه «احداث باند دوم اصفهان - اردستان و کمربندی کمشچه» ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۱۵۴ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده‌ است همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

    |

    نظرات کاربران