در حال بارگذاری ...

لزوم تغییرات اساسی در نگاه جذب سرمایه‌گذار در شهر فرودگاهی امام خمینی


ضرورت دارد تغییرات اساسی در نگاه جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم و تحولی عظیم در حوزه جذب سرمایه‌گذار رخ دهد تا تکیه بر درآمدهای نفتی کاهش یابد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه نظام لجستیک در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متحول می‌شود ، گفت : تلاش می‌کنیم نظام لجستیک پیشران در کشور ، در فرودگاه امام(ره) ایجاد شود .

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و عضو هیأت مدیره این شرکت امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد .

در این مراسم مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت : پس از ۲۵ سال خدمت در حوزه حمل و نقل جاده‌ای فرصتی فراهم شد تا در عرصه‌ای دیگر از مدل‌های حمل و نقلی به این کشور و مردم خدمت کنم .

شهرام آدم‌نژاد در تشریح دلایل انتصاب خود به این سمت ،‌ گفت : سال‌ها در این کشور اصول دولتمداری عمدتا مبتنی بر درآمدهای نفتی است و دولت همه کاره است . پیمانکار را انتخاب و تعیین صلاحیت می‌کند و همه زیر و بم کار را خود انجام می‌دهد . ضرورت دارد برای مشارکت‌پذیری تقسیم قدرت انجام شود و مردم هم در توسعه زیرساخت‌ها مشارکت کنند و از بخش خصوصی استفاده شود .

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : ضرورت دارد تغییرات اساسی در نگاه جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم و تحولی عظیم در حوزه جذب سرمایه‌گذار رخ دهد تا تکیه بر درآمدهای نفتی کاهش یابد . کشور ما نیازمند توسعه است . قرن ۱۸ توسعه مبتنی بر دریا شکل گرفت . پس از آن توسعه مبتنی بر حمل و نقل ریلی و سپس جاده‌ها و آزادراه‌ها و امروز به دلیل لزوم مدیریت زمان و سرعت ، توسعه بر مبنای حمل و نقل هوایی در دستور کار است .

وی ادامه داد : اگر استقرار نظام موبیلیتی مدنظر است حتما به فرودگاهی نظیر فرودگاه امام در پایتخت نیاز داریم و اگر قرار است در این حوزه کار کنید باید همه جوانب را در نظر بگیریم و جذب سرمایه‌گذار هم در اولویت است . در شهر فرودگاهی امام خمینی نظام لجستیک ایجاد می‌شود تا از وضعیت موجود خارج شویم و نظام لجستیک پیشران ، در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهیم داشت .




مطالب مرتبط

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در حاشیه مراسم شروع عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی از سرمایه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری در آئین شروع مراسم عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : آرزوی دیرینه مردم در بخش هوانوردی عمومی پس از ...

|

عملیات اجرایی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی(ره) از امروز با مشارکت یکی از شرکت‌های چینی و قرارگاه خاتم‌الانبیا به صورت کنسرسیوم آغاز شد و تامین منابع مالی آن توسط ایران انجام می‌شود . در این پروژه از ظرفیت‌های فنی _ مهندسی شرکت‌های مجرب خارجی و داخلی استفاده خواهد شد .

|

اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

|

نظرات کاربران