در حال بارگذاری ...

انتصاب مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)


شهرام آدم نژاد از سابقه مدیریتی بسیار خوبی در حوزه مدیریت و تحول سازمانی برخوردار بوده و از استراتژیست های کلان صنعت حمل و نقل می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی شهرام آدم‌نژاد را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد .

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی شهرام آدم نژاد را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد .

متن حکم وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است :

جناب آقای مهندس شهرام آدم نژاد

با سلام

با توجه به تعهد ، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد ماده ۲۶ اساسنامه و مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۶ مجمع عمومی عادی شرکت و به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب می‌شوید .

در انجام مأموریت محول شده شایسته است به موارد زیر توجه فرمایید :

۱- مهمترین مأموریت ما در دولت وضع و اجرای مقررات به منظور افزایش ایمنی ، رفاه ، بهبود کیفیت خدمات و حفاظت از حقوق شهروندان است . بنابر این در طراحی و بازنگری سازمان و مدیریت اجرایی و فرایند‌های عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس استانداردهای بین‌المللی اقدام نمایید .

۲- ایمنی و استاندارد قوانین غیر قابل شکست در عملیات هوانوردی است . از شما و هیئت مدیره شرکت انتظار می‌رود طی یک برنامه مشخص نسبت به ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اقدام نمایید .

۳- شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سه مأموریت متفاوت مدیریت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ‌ توسعه فرودگاه و مدیریت جاری فرودگاه را بر عهده دارد . نظام ساماندهی این شرکت سه مأموریتی و استقرار نظام حاکمیت شرکتی در آن نیازمند توجه و پیچیدگی‌های آن است . حداقل شرطی که باید رعایت شود استقرار سیستم مستقل نسبی این مأموریت‌ها ، به منظور امکان ارزیابی موفقیت در هر یک است .

۴- سیاست دولت مبتنی بر آزادسازی و بیشینه کردن سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی است . در هر صورت لازمه این کار شفافیت و استقرار نظام رقابت در تمام حوزه‌های مأموریت آن شرکت است .

۵- توسعه و مدرن سازی فرودگاه امام خمینی (ره) نیازمند سرمایه‌گذاری فراوانی است ، با این وجود افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌یافته باید در صدر فعالیت‌ها قرار گیرد.

۶- جذب فناوری‌های جدید و ارتقای فناوری‌های موجود و همچنین آموزش و توسعه نیروی انسانی در فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه‌های عمومی و خصوصی باید مورد توجه باشد .

۷- اهداف مشخصی در طرح توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منظور شده است . برنامه‌ریزی دقیق و تأمین منابع لازم برای دسترسی به آن‌ها و به موقعیت مورد انتظار این فرودگاه در شبکه فرودگاه‌های منطقه باید مورد توجه شما و هیئت مدیره باشد .

۸- استفاده از فناوری‌ اطلاعات در فرودگاه چه در مدیریت سازمان و چه در سهولت دسترسی شهروندان و مسافران به اطلاعات و به خدمات و همچنین خدمات دسترسی به شبکه اینترنت در فرودگاه و سایر خدمات مرتبط مورد تأکید است .

توفیق روز افزون جنابعالی را جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم .

گفتنی است آدم نژاد پیش از صدور این حکم به عنوان معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور مشغول به خدمت بود .




مطالب مرتبط

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

نظرات کاربران