در حال بارگذاری ...
  • خدمت‌رسانی مرکز مدیریت راه‌ها به مردم در جنوب سیستان و بلوچستان


    برای دریافت اطلاعات راه‌ها می‌توان با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته تا از مزایای این سامانه که به‌روزترین اطلاعات وضعیت جوی و ترافیک راه‌ها را در بر دارد مطلع شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مرکز مدیریت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از مشکلات و خطرات جاده‌ای در ایام زمستان آماده خدمت‌رسانی به مردم است .

    عبدالنبی بیجارزهی گفت : مرکز مدیریت راه‌های جنوب استان برای جلوگیری از مشکلات و خطرات جاده‌ای در ایام زمستان آماده خدمت‌رسانی به مردم است . مرکز مدیریت راه‌ها در آذرماه سال ۱۳۸۷ با هدف بهینه‌سازی بهره‌برداری از راه‌های کشور و شناسایی سریع گلوگاه‌های ترافیکی جهت به حداقل رساندن تأخیر در جریان ترافیک جاده‌ای کشور شکل گرفت .

    رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود : شناسایی و مدیریت عملیاتی رفع وقایع جاده‌ای ، ساماندهی کارگاه‌های جاده‌ای هدایت مطلوب ترافیک در حوالی کارگاه‌ها ، مدیریت گشت‌های راهداری اطلاع رسانی وقایع به کاربران جاده‌ای و دیگر ذینفعان مؤثر در رفع رخدادها وقایع جاده‌ای بهره‌برداری از سامانه هوشمند حمل‌ونقل ، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های این اداره کل جهت آماده‌سازی تیم‌های عملیاتی مستقر در هر محور تعامل و همکاری نزدیک با پلیس‌راه ، اورژانس جاده‌ای ، هلال‌احمر از وظایف این مرکز است .

    وی افزود : جمع‌آوری اطلاعات به روش‌های معمول مانند کمک ابزارهای تصویری ، شناسایی از نتایج بر خط سامانه‌های هوشمند و گشت‌های راهداری صورت گرفته ، اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوایی و اطلاع رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته توسط اپراتورهای مرکز پیام مدیریت راه‌ها مستقر در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان ایرانشهر از جمله دیگر وظایف این مجموعه است .

    بیجارزهی گفت : برای دریافت اطلاعات راه‌ها نیز می‌توان با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته تا از مزایای این سامانه که به‌روزترین اطلاعات وضعیت جوی و ترافیک راه‌ها را در بر دارد مطلع شوند . هموطنان عزیز نیز می‌توانند جهت دریافت اطلاعات مسیر و مسافت و دریافت آخرین وضعیت جوی و ترافیکی از طریق نصب نرم‌افزار موبایل مرکز مدیریت راه‌ها از طریق لینک دانلود اپلیکیشن ۱۴۱ از کافه بازار ، گوگل ، پلی استور ، اقدام نمایند .




    مطالب مرتبط

    طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : ۴۱ دستگاه دوربین نظارتی در راستای کمک به ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از پاسخگویی به ۷۳۵۴ تماس تلفنی در شبانه روز ...

    |

    کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به‌شکل شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات ، شکایات و پیشنهادات هم‌وطنان هستند که می‌توانند تمامی شکایت خود را در حوزه راهداری ، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کرده و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : هم استانی‌ها می‌توانند موارد موجود در بخش راه‌ها و حمل و نقل کالا ...

    |

    نظرات کاربران