در حال بارگذاری ...
  • انتصاب رئیس مرکز تدوین مقررات ، ایمنی حمل‌ونقل ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران


    امید است با توکل به خداوند متعال ،‌ در انجام وظایف محوله ، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ، سارا امتحان به عنوان رئیس مرکز تدوین مقررات ، ایمنی حمل‌ونقل ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب شد .

    طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و به پیشنهاد معاون حمل‌ و نقل ، سارا امتحان به عنوان رئیس مرکز تدوین مقررات ، ایمنی حمل‌ونقل ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب شد .

    متن حکم وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است :

    سرکار خانم سارا امتحان

    با سلام

    بنا به پیشنهاد معاونت حمل‌ونقل و با توجه به تجربیات سرکار، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز تدوین مقررات ، ایمنی حمل‌ونقل ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب می‌شوید .

    امید است با توکل به خداوند متعال ،‌ در انجام وظایف محوله ، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید .




    مطالب مرتبط

    مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

    |

    در قسمت نخست این مانور با اقدامات خرابکارانه برای اختلال در سامانه فروش بلیط شناور ، متصدیان سامانه امکان ثبت و فروش بلیط را نداشته و باعث هرج و مرج و شلوغی در سالن مسافری می‌شوند .

    |

    با توجه به قول مساعد پیمانکاران مرتبط تعداد ۱۴ دستگاه از کامیون‌های بنز مدل ۶۲ و ۶۳ که پتانسیل خوبی برای عملیات راهداری استان است ، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، چهارمین جلسه کارگروه حمل و نقل و پدافند غیرعامل گلستان با بررسی موضوعات ریلی و جاده ای مرز اینچه برون در حضور مدیرکل دفتر ...

    |

    از آنجا که پدافند غیرعامل سبب پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ، فردی ، اقتصادی ، فرهنگی و غیره می‌شود ، می‌بایست ابتدا برای آن در زندگی و خانواده خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران