در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی سامانه بارنامه بین الملل راه آهن در نمایشگاه حمل و نقل


    با تخصیص کد رهگیری در بارنامه های بین الملل و مبادلات ورود و خروج ، کنترل و مانیتورینگ واگن‌های بین الملل در داخل کشور به صورت آنلاین مهیا شده و با اتصال به سیستم سیر و حرکت با استفاده از کد مذکور مجوز سیر صادر خواهد شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سامانه حمل‌و‌نقل بین‌الملل راه‌آهن در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل‌ و صنایع وابسته واقع در مصلی تهران در معرض همگان قرار می‌گیرد .

    راه اندازی سامانه بارنامه بین الملل به صورت مکانیزه ، حذف خطای نیروی انسانی و با امکان مدیریت به لحظه در خصوص سیر واگنهای خارجی ، کاهش قابل توجه مبلغ حق دسترسی ، شناسایی گلوگاه های کاری و کاهش رسوب واگن ها را به دنبال داشته است .

    با این سامانه عملیات مبادلات واگن‌ها در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده و تشریفات گمرکی و تحویل اسناد ، عملیات ارزیابی بارنامه ، اعمال تعرفه و مجوز سیر،کنترل اعتبارات حساب مشتریان و وضعیت عملیات تخلیه و بارگیری به لحظه در دسترس است .

    گفتنی است با تخصیص کد رهگیری در بارنامه های بین الملل و مبادلات ورود و خروج ، کنترل و مانیتورینگ واگن‌های بین الملل در داخل کشور به صورت آنلاین مهیا شده و با اتصال به سیستم سیر و حرکت با استفاده از کد مذکور مجوز سیر صادر خواهد شد .

    در همین راستا اقدامات پایه جهت طراحی و پیاده سازی برگ مجوز سیر واگن بین الملل به صورت استاندارد ، پالایش و یکسان سازی اطلاعات کالاها در سیستم سیر و حرکت ، بارنامه داخلی و حمل و نقل بین الملل ، ایجاد مکانیزه تعرفه ها و قوانین و مقررات حمل و نقل بین المللی جهت محسبات مکانیزه اقلام مالی ، کنترل مکانیزه اعتبارات مشتریان راه آهن ، ثبت و صدور ترخصیه کالا وثبت قوانین و مقررات CISو TEA به صورت کامل انجام می گردد .

    گفتنی است دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ آذر در مصلی تهران برگزار می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک با محوریت حمل و نقل بین المللی و ترانزیت میان هیات جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد .

    |

    شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی با برنامه ریزی مناسب و در هنگام آغاز سفر و قبل از رسیدن ناوگان به پایانه های مرزی نسبت به ثبت سفر و اخذ کد رهگیری در سامانه اقدام نموده و بر اساس کد صادر شده تشریفات مرزی نیز انجام می‌شود .

    |

    بر اساس این معاهده دارندگان این کارت می توانند در کشورهای عضو که به طور عمده اروپایی هستند ، اجازه تردد داشته باشد و نیاز به بیمه نامه جداگانه کشورهای مختلف را برطرف می کند .

    |

    عبور کالا از قلمرو کشور علاوه برآن که منجر به افزایش درآمدهای دولت می شود ، درآمدهای پایدار دیگری از قبیل افزایش میزان اشتغال جهت ارایه خدمات به رانندگان را به دنبال خواهد داشت که براساس نظرهای کارشناسی ارایه شده ، این درآمد حداقل ۵۰ دلار برای هر تن کالای ترانزیتی برآورد شده ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل ، لجستیک و صنایع ...

    |

    نظرات کاربران