در حال بارگذاری ...
  • رونق گردشگری با تقویت حمل­ و ­نقل هوایی


    باید حمل­ و ­نقل هوایی را به عنوان مؤثرترین زمینه در توسعه گردشگری تقویت کنیم که با بهره ­برداری از این ترمینال زمینه بهتری برای انجام پروازهای خارجی مهیا می­ شود و شاهد رونق گردشگری خواهیم بود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، استاندار فارس با تاکید بر جذب منابع مالی مناسب برای اجرای طرح ساخت ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز ، از تکمیل و بهره برداری این پروژه در سال آتی خبر داد .

    اسماعیل تبادار صبح امروز در بازدید از پروژه احداث ترمینال بین المللی ، ساختمان پلیس و سطوح پروازی فرودگاه شیراز در این باره گفت : ترمینال خارجی فرودگاه شیراز یکی از پروژه های مهم استان فارس است که نیاز به اعتبار بالایی دارد ولی از معدود پروژه هایی است که با اختصاص منابع مالی مناسب از سوی شرکت فرودگاه­ها و ناوبری هوایی ایران ما دغدغه مالی کمتری برای آن داریم .

    استاندار فارس ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه و با اشاره به افتتاح آن در سال آتی افزود : برای اتمام به موقع این پروژه تمام موانع و مشکلات مرتبط با سایر دستگاه­های اجرایی را در کوتاه ترین زمان برطرف خواهیم کرد تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه مهم در استان فارس باشیم .

    تبادار به جایگاه حمل­ و­ نقل هوایی در توسعه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت : اگر بخواهیم نگاه عمقی به گردشگری داشته باشیم ، باید حمل­ و ­نقل هوایی را به عنوان مؤثرترین زمینه در توسعه گردشگری تقویت کنیم که با بهره ­برداری از این ترمینال زمینه بهتری برای انجام پروازهای خارجی مهیا می­ شود و شاهد رونق گردشگری خواهیم بود .

    در جریان این بازدید ، همچنین رضا بدیعی ­فرد ، مدیر­کل فرودگاه­های استان فارس گزارش کاملی از روند اجرای پروژه ­های فرودگاهی را ارائه کرد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

    |

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

    |

    در حال حاضر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ، آسمان و شرکت خدمات هوایی سامان نیز خدمات هندلینگ به شرکت‌های هواپیمای داخلی و خارجی ارائه می‌دهند .

    |

    نظرات کاربران