در حال بارگذاری ...

برقراری پرواز همدان - تهران و بالعکس در آینده نزدیک


طی جلسه ای با مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعیین خطوط پرواز همدان- تهران و بالعکس مذاکره و مقرر شد روزانه یک پرواز و ۳ روز درهفته نیز دو پرواز انجام شود که اعلام پرواز آغازین و جدول زمان بندی سایر پرواز ها به هفته آتی موکول شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در جلسه استاندار همدان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعیین خطوط پرواز همدان - تهران و بالعکس مذاکره و مقرر شد روزانه یک پرواز و ۳ روز در هفته نیز دو پرواز انجام شود .

استاندار همدان در ادامه پیگیری های ویژه هفتگی در مرکز به دیدار مدیر عاملان بانک های سینا و صادرات و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رفت که البته در دیدار با مدیر عامل ایران ایر ، نمایندگان محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز وی را همراهی کردند .

محمد ناصر نیکبخت ، ابتدا طی جلسه ای با پیشرو مدیر عامل بانک سینا در خصوص مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان و راهکارها و موانع جذب اعتبارات طرح های اشتغال روستایی مذاکره کرد و دستور مساعد مدیر عامل در خصوص رفع مشکلات و موانع مطروحه صادر گردید .

استاندار سپس طی جلسه ای طولانی با زراعتی ، مدیر عامل بانک صادرات کشور در خصوص مشکلات ۷ طرح صنعتی استان ، مذاکره و دستور مساعد مدیر عامل در خصوص رفع مشکلات و موانع مطروحه را دریافت کرد . در این جلسات رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و صاحبان طرح های یادشده نیز حضور داشتند .

همچنین استاندار همدان ، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیر فرودگاه همدان ، شامگاه دوشنبه طی جلسه ای با مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعیین خطوط پرواز همدان- تهران و بالعکس مذاکره و مقرر شد روزانه یک پرواز و ۳ روز درهفته نیز دو پرواز انجام شود که اعلام پرواز آغازین و جدول زمان بندی سایر پرواز ها به هفته آتی موکول شد.

بر اساس روال کاری ، استاندار همدان هر هفته دوشنبه و سه شنبه در تهران حضور داشته و در دیدار با مدیران و مسئولان کشوری به پیگیری مسائل توسعه ای استان می پردازد.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

|

         

|

برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

|

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این ایام توانسته است به ۷۲ پرواز شرکت‌های ایرتور ، اتا ، قشم ایر و کاسپین نیز به بیش از هشت هزار و ۵۹۳ مسافر خدمات رسانی کند .

|

در پروازهای داخلی در مدت یاد شده تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده که این تعداد شامل پروازهای برنامه ای و فوق العاده می باشد و پیش بینی می‌شود با پایان یافتن تعطیلات این میزان افزایش یابد .

|

نظرات کاربران