در حال بارگذاری ...
  • جلوگیری از سانحه ریلی با هوشیاری نگهبان ایستگاه راه‌آهن بسطام


    اداره کل راه‌آهن شمال شرق ۱ مسئول رسیدگی به قطار‌های مسیر تهران - مشهد است و در شاهرود قرار دارد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، هوشیاری و حسن انجام وظیفه نگهبان ایستگاه راه‌آهن بسطام هنگام عبور قطار مسافری تهران - مشهد از این ایستگاه از بروز سانحه ریلی جلوگیری کرد .

    مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۱ کشور گفت : حامد شفیع زاده ، نگهبان ایستگاه بسطام شاهرود ، هنگام عبور قطار مسافری ۳۷۱ مشهد - تهران از این ایستگاه ، متوجه شکستگی سگ‌دست سالن مسافری این قطار شد و بلافاصله این موضوع را اعلام کرد .

    فرشاد زادخور گفت : با اعلام خطر ، قطار متوقف شد و مأموران فنی ، نقص را رفع کردند و قطار و مسافرانش با سلامت کامل به راه خود ادامه دادند .

    زادخور با قدردانی از حامد شفیع زاده که با وظیفه شناسی از یک سانحه پیشگیری کرد گفت : در صورتی که این شکستگی رفع نمی‌شد ممکن بود در مسیر به سوزن ریل یا زمین برخورد کند و سانحه‌ای بوجود بیاورد . اداره کل راه‌آهن شمال شرق ۱ از این مامور وظیفه شناس قدردانی کرد .

    اداره کل راه‌آهن شمال شرق ۱ مسئول رسیدگی به قطار‌های مسیر تهران - مشهد است و در شاهرود قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

    |

    تعداد مسافران ورودی و خروجی قطارها و زائرین امام هشتم (ع) در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸ نفر بوده که این مسافران در مجموع با ۲۵ هزار و ۲۰۴ رام قطار به‌صورت ورودی و خروجی در این ایام جابه‌جا شده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت : در قانون ماده ۱۲ اشاره شده است طبق مصوبه هیات وزیران ، ...

    |

    نظرات کاربران