در حال بارگذاری ...
  • تخفیفات رجا در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)


    تخفیفات بدون هیچ گونه مراحل اداری ، در تمامی قطارهای شرکت رجا و با خرید از کلیه روش های فروش بلیت (وب سایت رجا - نمایندگی‌های فروش - اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹) به متقاضیان تعلق می گیرد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به مناسبت ایام مبارک ماه ربیع الاول و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ، طرح تسهیلات سفر با قطارهای رجا برای افراد دارای اسامی محمد ، احمد و صادق اجرا می شود .

    شرکت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین متولی خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه ی خدمات به مسافران ، برای نخستین بار در بخش ریلی مسافری ، تخفیفات هوشمند وابسته به نام افراد را اعمال کرده است .

    در قالب این طرح که با عنوان «میلاد» نامگذاری شده ، در روز ۱۵ آذر ماه مقارن با ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) ، کلیه افراد دارای اسامی محمد ، احمد و صادق ۳۰ درصد تخفیف در قطارهای رجا دریافت می کنند .

    فروش بلیت با تسهیلات مزبور از تاریخ اول آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت . تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری ، در تمامی قطارهای شرکت رجا و با خرید از کلیه روش های فروش بلیت (وب سایت رجا - نمایندگی‌های فروش - اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹) به متقاضیان تعلق می گیرد .

    شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت ، سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند .

    هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها ، بهای بلیت ، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند .




    مطالب مرتبط

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران