در حال بارگذاری ...

بازدید مدیرعامل شرکت ساخت از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان


امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین و کسب نظر از استانداری فارس و مدیرکل راه و شهرسازی استان به یک تفاهم نظر برسیم و راه‌های ارتباطی ورودی و خروجی آزادراه را به گونه‌ای طراحی و اجرا کنیم که باعث گره ترافیکی و مشکلات برای آزادراه شیراز – سپیدان نگردد و تردد به سهولت انجام شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در بازدید از قطعه ۷ پروژه در دست اجرای آزادراه شیراز – اصفهان گفت : مهم‌ترین مسئله احداث آزادراه شیراز – اصفهان این است که در منطقه تغییرات زیادی صورت خواهد گرفت و ما باید پیش‌بینی لازم برای احداث راه‌های دسترسی خروجی و ورودی به آزادراه را انجام دهیم .

خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به همراه فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس و سید علاءالدین خادم نماینده مردم شهرستان‌های بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین کشوری و استانی از قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان بازدید کردند .

خادمی در حاشیه بازدید گفت : با بازدیدهایی که انجام شد امیدواریم بتوانیم تصمیماتی اتخاذ کنیم که وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم . امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین و کسب نظر از استانداری فارس و مدیرکل راه و شهرسازی استان به یک تفاهم نظر برسیم و راه‌های ارتباطی ورودی و خروجی آزادراه را به گونه‌ای طراحی و اجرا کنیم که باعث گره ترافیکی و مشکلات برای آزادراه شیراز – سپیدان نگردد و تردد به سهولت انجام شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به کمربندی شرقی و غربی شیراز گفت : بخصوص در بحث اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به کمربندی شرقی و کمربندی غربی شیراز باید به‌گونه‌ای پیش‌بینی گردد که بتوانیم ترافیکی که از شمال می‌آید یا از جنوب بدون تداخل به ترافیک شهری به داخل آزادراه انتقال دهیم و این پیش‌بینی در حال انجام است و مطالعات تکمیلی آن به زودی به اتمام خواهد رسید .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بازدید از محور لار - بستک و لار - بندرعباس با حضور غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ...

|

۲۰ کیلومتر این بزرگراه نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و ادامه مسیر در سه قطعه در حوزه این اداره کل فعال است .

|

این پروژه بعد از سال‌ها با پیشرفت ۷۰ درصد تحویل دولت سیزدهم شد و پس از آن از مهرماه سال گذشته با توجه به مطالبات پیمانکاران و مشاورین و توقف اجرای پروژه ، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح در سفر سال گذشته ریاست محترم جمهوری به استان کردستان تخصیص یافت .

|

تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از مراکز بار را به شبکه ریلی متصل کنیم . در هیچ کجای ۱۵۱ کیلومتر مسیر ریلی همدان _ سنندج اراضی ملی وجود نداشت و این مسیر دارای ۷۵ دستگاه پل و تقاطع است .

|

آزادراه شیراز - ایزدخواست به طول ۲۱۲ کیلومتر به عنوان بخشی از آزادراه شیراز - اصفهان در ۴ خط عبوری شامل دو خط رفت و دو خط برگشت توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با مشارکت سرمایه گذاران تکمیل شده و امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد .

|

نظرات کاربران