در حال بارگذاری ...

دوره آموزشی طراحی بنادر با همکاری دانشگاه دلف هلند و سازمان بنادر


بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۳ دوره آموزشی مهندسی بنادر ، مهندسی سواحل و مدیریت سواحل نیز در قالب برنامه مذکور تا پایان سال جاری و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و دلف هلند برگزار خواهد گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به‌منظور ارتقاء سطح دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های شغلی فعالان حوزه مهندسی بنادر ؛ دوره آموزشی طراحی بنادر ، (port planning)  از روز شنبه مورخ  ۲۰ لغایت ۲۴ آبان سال جاری در محل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد .

این دوره آموزشی که یکی از ۴ دوره آموزشی پیش‌بینی شده در قالب برنامه‌های آموزش تخصصی کوتاه‌مدت معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی است با حضور اساتید برجسته‌ای از دانشگاه دلف هلند و ۳۰ نفر از کارشناسان منتخب ادارات کل بنادر استان‌ها و مهندسین مشاور فعال در عرصه مهندسی دریایی به مدت ٥ روز و به‌صورت صبح و عصر برگزار می شود .

گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۳ دوره آموزشی مهندسی بنادر ، مهندسی سواحل و مدیریت سواحل نیز در قالب برنامه مذکور تا پایان سال جاری و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و دلف هلند برگزار خواهد گردید .




مطالب مرتبط

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم‌نامه همکاری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ، معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد ۶۱ درصدی ...

|

نظرات کاربران