در حال بارگذاری ...

برخورداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مزایای هاب لجستیکی


شهر فرودگاهی از حمل‌ونقل چندوجهی به‌عنوان یکی از مشخصه‌ هاب‌های لجستیکی برخوردار بوده و علاوه بر دسترسی به فرودگاه دارای اتوبان و خط ریلی نیز هست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مزایای هاب لجستیکی برخوردار است ، عنوان کرد : در بخش لجستیک از ۲۰ شرکت بین‌المللی مشاور گرفتیم و نیازهای آن‌ها را مدنظر قرار دادیم .

کوروش فتاحی در همایش بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک ایران با اشاره به فلسفه ایجاد شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت : نگاه وزیر راه و شهرسازی فراتر  از ایجاد یک فرودگاه بین‌المللی بود ، هدف اصلی ما تأثیرگذاری بر GDP کل کشور بود . در این راستا ما به کلیدواژه ارتباطات رسیدیم تا بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم ، همین نگاه باعث شد که ما از احداث فرودگاه به سمت احداث شهر فرودگاهی برویم .

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خطاب به مهمانان خارجی حاضر در همایش تأکید کرد : شاید بتوان این‌طور گفت که با توجه به حجم گردش مالی شما ، نکته حائز اهمیت این است که هنوز نتوانستید از این ظرفیت اقتصادی در ایران استفاده کنید .

او با بیان اینکه ما جهانی به شهر فرودگاهی امام (ره) فکر می‌کنیم ، افزود : برای اینکه بتوانیم جهانی پیش برویم و نیازمندی‌های بازار جهانی را مشخص کنیم به سراغ مشاوران خارجی رفتیم .

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد : در حال حاضر مسترپلن شهر فرودگاهی امام (ره) تمام شده است و در بخش منطقه آزاد نیز ۸۰  درصد پلن آماده است . در بخش لجستیک از ۲۰ شرکت بین‌المللی مشاور گرفتیم و نیازهای آن‌ها را مدنظر قرار دادیم تا بتوانیم بسته پیشنهادی ارائه کنیم که مشوق حضور آن‌ها در شهر فرودگاهی باشد . شهر فرودگاهی از حمل‌ونقل چندوجهی به‌عنوان یکی از مشخصه‌ هاب‌های لجستیکی برخوردار بوده و علاوه بر دسترسی به فرودگاه دارای اتوبان و خط ریلی نیز هست .

وی با اشاره به ظرفیت‌های لجستیکی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، توضیح داد : برخورداری از حمل‌ونقل چندوجهی، وجود بندر خشک که دسترسی مستقیم به بنادر فراهم می‌کند، لذا نزدیکی به مراکز پر جمعیت شرایط کم‌نظیری را فراهم کرده‌ است . ما در عین داشتن ۲ هزار ۵۰۰ هکتار منطقه ویژه و هزار و ۵۰۰ هکتار منطقه آزاد هیچ کمبودی از نظر فضای مورد نیاز نداریم .

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ما کاملاً از حمایت برخوردار هستیم .




مطالب مرتبط

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

|

تمام نقاط کشور دارای فرودگاه است و باید مدیران فعال در هر فرودگاه با برقراری ارتباط دو جانبه با مدیران قضایی ، جهت پیشبرد امور و پیشگیری از جرایم اقدام کنند .

|

افتتاح مترو پرند تبلور رویکرد عدالت‌محور دولت سیزدهم در ایجاد دسترسی هر چه موثرتر عموم ساکنین در مناطق مختلف به سیستم‌ها و خدمات حمل‌ونقلی کارا و اقتصادی است و در آینده نزدیک شاهد توسعه این سیستم‌ها در حومه کلان‌شهرها خواهیم بود

|

نظرات کاربران