در حال بارگذاری ...
  • پاکسازی محیط زیست از پلاستیک در بندر آنتورپ بلژیک


    بندر آنتورپ نخستین بندر اروپایی است که این برنامه را عملی کرده و آغازگر این طرح برای مقابله با پلاستیک ها در محیط زیست شرکت PlasticsEurope است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، همکاری بی نظیر بخش صنعت ، لجستیک و حمل و نقل برای پاکسازی محیط زیست از پلاستیک در بندر آنتورپ بلژیک صورت می گیرد .

    وجود پلاستیک ها در زندگی مدرن و امروزی و در همه مکان ها امری اجتناب ناپذیر است . مواد خامی که تولیدات پلاستیکی از آن ساخته می شود شامل پلیمر است که معمولا در قالب مواد کوچک تحویل داده می شود . بندر آنتورپ اصلی ترین هاب تولید ، مدیریت و توزیع پلاستیک های ساخته شده از پلیمر در اروپا است .

    بر اساس این گزارش ، هر ساله میلیون ها پلت از بندر آنتورپ به هاب های اروپا ارسال می شوند . در همین راستا ، بزرگترین اولویت ممانعت از ورود این ذرات کوچک به آب و فضاهایی دیگر محیط زیست ساحلی است .

    شرکت های مستقر در بندر تاکنون اقدامات نویی برای مقابله با انتشار آلودگی اتخاذ کرده اند تا ضمن از دست ندادن پلت ها بتوانند حفاظت از محیط زیست را نیز به درستی انجام دهند و در حال حاضر وارد فاز جدیدی شده اند . کارخانه های تولیدی ، اپراتورهای لجستیکی و بخش حمل و نقل حمایت خود را در این راستا و تحت عنوان "عملیات لایروبی پاک" اعلام کرده اند .

    بندر آنتورپ نخستین بندر اروپایی است که این برنامه را عملی کرده و آغازگر این طرح برای مقابله با پلاستیک ها در محیط زیست شرکت PlasticsEurope است . به بیانی عملی تر ، بستر شوراییِ " عدم از دست دادن پلت و رساندن آن به صفر " در بندر آنتورپ فراهم شد تا اقداماتی را در همین راستا به انجام برساند و میزان از دست دادن این مواد را به حداقل برساند .

    در پایان این گزارش ، عضو هئیت بندری آنتورپ گفت : تشکیلات اقتصادی پایدار در حال حاضر به تمامی شرکت های مستقر در بندر نفوذ کرده است و اعضا در تمامی بخش ها سخت مشغول فعالیت هستند تا تشویق افراد ، پاکی سیاره و شکوفایی بندر و صلح و همکاری را در آینده شاهد باشیم .




    مطالب مرتبط

    ابتکار «ایران راه» از سوی ایران مورد تأکید بوده و امید است با توجه به استقبالی که کشورهای منطقه و فرامنطقه ای از این ابتکار و از زمان طرح آن برای نخستین بار در اوایل سال جاری نشان داده‌اند ، بتوانیم با کمک دولت ترکمنستان فضایی به مراتب مناسب‌تر و حمایت شده برای فعالیت تمامی ...

    |

    نظرات کاربران