در حال بارگذاری ...
  • جهش قابل توجه کرمانشاه در احداث بزرگراه ها


    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سال ۹۶ با بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه جهشی قابل‌توجه در جهت آبادانی و عمران به ثبت رسانده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از افتتاح ۲۰ کیلومتر بزرگراه در سه محور استان همزمان با شروع سفرهای اربعین خبر داد .

    مسعود شریفی گفت : از آغاز سال بنا به تأکید مقام عالی وزارت تمام برنامه کاری در حوزه بزرگراهی رساندن حداکثر پروژه‌ها به بهره‌برداری تا زمان شروع سفرهای اربعین بوده است . این خط مشی تا هفته دولت امسال ۴۰ کیلومتر بزرگراه را زیر بار ترافیک عبوری برد که خوشبختانه در آستانه سفرهای زیارتی توانستیم در مراسمی با حضور دکتر خادمی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مسئولین ارشد استان ۲۰ کیلومتر دیگر از بزرگراه‌های استان را افتتاح کنیم .

    شریفی در تکمیل این خبر گفت : قطعه ۴ بزرگراه به طول ۱۰/۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که در واقع اتمام این قطعه به معنای اتمام پروژه بزرگراه کربلا حدفاصل اسلام‌آباد تا سر پل ذهاب است که نقش بسیار مهمی در کاهش سوانح جاده‌ای خواهد داشت . ۸ کیلومتر از مسیر بزرگراهی اسلام‌آباد - حمیل هم در برنامه افتتاح دیده شده که این مسیر هم در عبور زائرین از سمت مرز مهران بسیار حائز اهمیت است .

    به گفته شریفی ، پروژه سوم بزرگراهی در جشنواره افتتاح ۸ آبان ۹۶ مربوط به ۳ کیلومتر از کریدور شماره ۱۰ (بازرگان _ بندر امام خمینی) در مسیر سه‌راهی هرسین – هرسین در استان کرمانشاه بوده است .

    مجموعاً برای این افتتاح ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شد . البته با این حساب اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سال ۹۶ با بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه جهشی قابل‌توجه در جهت آبادانی و عمران به ثبت رسانده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ، به عزم وزارت ...

    |

    سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای راهکارهای توسعه ناوگان و جذب اتوبوس‌ها به مدار را در این مدت بررسی کند تا در سفرهای اربعین برای سهولت تردد مسافران استفاده شود .

    |

    طی سه سال اخیر ۷۰۴ میلیارد تومان برای روکش راه‌ها ، ۲۴۷ میلیارد تومان برای ارتقای ایمنی و حفاظ میانی و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان هزینه شده است . استان کردستان در ۶ ماه اول سال جاری ۸.۳ درصد کاهش تلفات جاده‌ای را داشته است که رتبه اول کشوری را کسب کرد ، ...

    |

    نظرات کاربران