در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان بنادر و دریانوردی


توجه مدیران به تحولات جدید و آخرین تغییرات در صنعت دریایی و دریانوردی دنیا ، می تواند در جهت ارتقای آگاهی و دانش مدیران سازمان مهم و موثر باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان بنادر پس از وقفه چندین ساله از پیاده‌سازی سامانه جامع دریایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد .

در این نشست که از این پس و در دوره جدید مدیریتی سازمان بنادر یک‌شنبه‌های اول هر ماه برگزار می‌شود ، معاون وزیر راه و شهرسازی از پیاده سازی سامانه جامع دریایی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : این پروژه یکی از طرح های بسیار مهم سازمان بنادر قلمداد می شود که در صورت اجرا و پیاده سازی درست می تواند در فرآیند دریایی کشور موثر باشد .

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه از دو معاونت امور دریایی و مهندسی و امور زیربنایی و این سازمان خواست تا درخصوص عملیاتی‌سازی و اجرای اصولی این سامانه، اهتمام جدی داشته باشند .

محمد راستاد با اشاره به پروژه آزادسازی خدمات دریایی به عنوان یکی دیگر از طرح های سازمانی ، نشست هماهنگی مدیران ارشد سازمان را در جهت رفع مسائل و مشکلات و انتقال تجربیات موفق موثر دانست .

راستاد در بخش دیگری از سخنان‌اش با اشاره به بروز تحولات مهم در صنعت بندری و دریایی گفت : توجه مدیران به تحولات جدید و آخرین تغییرات در صنعت دریایی و دریانوردی دنیا ، می تواند در جهت ارتقای آگاهی و دانش مدیران سازمان مهم و موثر باشد .

راستاد در ادامه با تأکید بر سازماندهی امور قراردادهای سازمان بنادر گفت : فرایند انجام مناقصات و تکمیل مستندات در سازمان باید به صورت متمرکز و بر اساس فرایند مشخصی انجام شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ، علاوه بر سند راهبردی بخش دریایی کشور به عنوان یکی از الزامات سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) ، سند راهبردی سازمان بنادر نیز باید به عنوان سند بالادستی ، توسط مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی این سازمان در دست پیگیری جدی قرار گیرد .

راستاد همچنین با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و ضرورت بهره‌مندی از فضای مجازی و ظرفیت‌های خبری در حوزه دریایی کشور ، از روابط عمومی سازمان بنادر خواست اهتمام بیشتری به حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی به موقع وقایع داشته باشد .

 




مطالب مرتبط

یادگیری اصول و فنون به کارگیری اصطلاحات حمل و نقل ، تشریح اصطلاحات حمل و نقل دریایی در نسخه جدید اینکوترمز و تبیین الزامات و اصطلاحات جدید در حوزه مذکور از اهم اهداف این دوره‌ فشرده بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به سی‌وسومین اجلاس مجمع سازمان بین‌المللی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سی و سومین نشست عادی مجمع سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) به عنوان عالی ترین رکن تصمیم گیری این سازمان تخصصی ملل متحد ، ...

|

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال ، معادل ۱۹۹ هزار و ۹۶۲ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱۸۴ هزار و ۱۰۰ TEU بود، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد .

|

در دیدار خدمه‌ هندی این کشتی انتظاراتی از جمله خدمات پزشکی در کشتی ، برقراری تماس با خانواده‌هایشان و بازگشت به وطن خود داشتند که به آنها اطمینان لازم مبنی بر تحقق انتظارات و خواسته‌های به حق آنان در کم‌ترین زمان ممکن و رعایت اصول ایمنی کشتی داده شد .

|

نظرات کاربران