در حال بارگذاری ...

سفر به مشهد مقدس با قطار ۴ تخته خلیج فارس شرکت رجا


خدمات پذیرایی در قطارهای چهار تخته خلیج فارس از قبیل : پذیرایی در کوپه شامل بدو سیر و عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام به درخواست مسافر ، آب آشامیدنی ، تنوع غذایی و نوشیدنی ، بسته پذیرایی (نوشیدنی - میوه - تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ قطارهای ۴ تخته خلیج فارس شرکت حمل و نقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب ، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را در مسیرهای مختلف کشور جا به جا می کند .

قطارهای چهار تخته خلیج فارس ، طی ماه های آبان و آذر در مسیرهای مختلف و به صورت رفت و برگشت به مسافران و زائران خدمات ارائه می کند .

قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال و در مسیر تبریز - مشهد ۸۰۰ هزار ریال ، قزوین – مشهد ۶۵۴ هزار ریال ، تهران – تبریز ۴۹۰ هزار ریال ، تهران - مراغه ۲۵۵ هزار ریال ، تهران – مهاباد ۴۶۳ هزار ریال و تهران – اصفهان ۳۹۷ هزار ریال می باشد .

گفتنی است با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها ، مبالغ مورد بالا بسته به ایام و فصول سال ممکن است ، کاهش یا افزایش داشته باشد .

خدمات پذیرایی در قطارهای چهار تخته خلیج فارس از قبیل : پذیرایی در کوپه شامل بدو سیر و عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام به درخواست مسافر ، آب آشامیدنی ، تنوع غذایی و نوشیدنی ، بسته پذیرایی (نوشیدنی - میوه - تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می شود .

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می توان دارا بودن سیستم صوتی و تصویری ، مجله و روزنامه ، سیستم تهویه مطبوع و ... یاد کرد .

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می توانند به روش های مختلفی از جمله : اینترنتی ، اپلیکیشنی ، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ و  دفاتر فروش بلیت مجاز سراسر کشور ، اقدام کنند .

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود ، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan1539   راه اندازی کرده است.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از : نشانی دفاتر فروش بلیت قطار ، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند .

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران