در حال بارگذاری ...

افزایش عمر مفید قیر با استفاده از قیر پودر لاستیکی


این آزمایشات جزو آزمایش‌های عملکردی است و در آزمایشگاه‌های قیر PG انجام می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، قیر پودر لاستیکی یکی از راهکارهای آزمایش شده مرکز تحقیقات که موجب افزایش ۱۰ تا ۱۵ ساله عمر مفید قیر می‌شود ، صبح امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی رونمایی شد .

صبح امروز دوم آبان‌ماه در نهمین همایش ملی قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات با حضور وزیر راه و شهرسازی از قیر پودر لاستیکی رونمایی شد .

به گفته احمدی رئیس آزمایشگاه قیر مرکز تحقیقات افزودنی پودر لاستیکی که عموما از لاستیک‌های ماشین‌هاست به قیر اضافه می‌شود و طی آزمایشاتی از جمله آزمایش پیرشدگی عمر مفید قیر ۱۰ تا ۱۵ سال به عمر مفید فعلی افزوده می‌شود . این آزمایشات جزو آزمایش‌های عملکردی است و در آزمایشگاه‌های قیر PG انجام می‌شود .

گفتنی است در مراسم رونمایی از قیر پودر لاستیکی علاوه بر وزیر راه وشهرسازی محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ، خیراله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور و تمامی صنعتگران و بخش‌های خصوصی و همچنین دانشگاهیان حضور داشتند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

|

خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

|

با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

|

نظرات کاربران