در حال بارگذاری ...

اتمام پروژه آسفالت محور پل آرام در شهرستان رامیان


تاکنون فقط ۱۱۰ میلیون ریال از منابع استانی به این اداره کل تخصیص‌یافته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از اتمام پروژه آسفالت محور پل آرام در حوزه راه روستایی شهرستان رامیان خبر داد .

علی‌اکبر شاهینی گفت : پروژه آسفالت محور روستایی پل آرام از آنتنی‌های محور پا قلعه به طول ۶۰۰ متر آسفالت شد .

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان ، عملیات اجرا شده در این محور را شامل احداث ابنیه فنی (آبروی دو دهانه) ترانشه‌برداری ، زیرسازی ، بیس و آسفالت ذکر کرد .

شاهینی اعتبار هزینه شده پروژه را ۲۶۰۰ میلیون ریال اعلام و افزود : تاکنون فقط ۱۱۰ میلیون ریال از منابع استانی به این اداره کل تخصیص‌یافته است .




مطالب مرتبط

محورهای کهک ، فردو ، دستجرد ، تاج خاتون ، قاهان و ... از جمله محورهای روستایی هستند که در دستور کار این اداره کل جهت پیگیری ارتقای آنها به راه فرعی غیر شریانی قرار دارند .

|

کاربران جاده ای قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های مطلع و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند .

|

افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

|

خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دو محور شریانی کشور و ۲۰۰ محور از ۳۸۰ محور روستایی که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود ، بازگشایی شده است .

|

نظرات کاربران