در حال بارگذاری ...
  • ایمن‌سازی ۶۰ نقطه پرتصادف در سطح جاده‌های خراسان رضوی


    ظرف سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۴ طی پنج مرحله ۴۶۸ نقطه پرتصادف در جاده‌های خراسان رضوی با نصب علائم و خط‌کشی ایمن و آشکارسازی شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت : از پارسال تاکنون ۶۰ نقطه پرتصادف در سطح جاده‌های این استان با هزینه ۱۵ میلیارد ریال ایمن‌سازی شده‌اند .

    فرشاد سلطانی افزود : ۱۴۷ مکان در جاده‌های خراسان رضوی به عنوان نقاط پرتصادف و یا دارای تصادف شناسایی و اداره کل راهداری موظف به ایمن‌سازی ۶۰ محل با اولویت از این تعداد شد . علاوه بر این نقاط هفت نقطه دیگر در جاده‌های خراسان رضوی که دارای تصادف اعلام شده بود نیز ایمن‌سازی شد و هم‌اکنون ۸۰ نقطه پرتصادف برای ایمن‌سازی باقی‌مانده است . 

    رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت : ایمن‌سازی این نقاط شامل اصلاح و یا آشکارسازی جاده از طریق نصب علائم اطلاعاتی ، خط‌کشی ، ایجاد سرعت‌گیر و یا شیار لرزاننده و نصب حفاظ‌های جاده‌ای از قبیل گاردریل و بشکه‌های ایمنی صورت می‌گیرد .

    وی افزود: همچنین ظرف شش ماه نخست امسال چهار هزار کیلومتر از جاده‌ها در خراسان رضوی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال خط‌کشی شد . اولویت در این عملیات خط‌کشی معابر روکش آسفالت شده بود .

    ظرف سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۴ طی پنج مرحله ۴۶۸ نقطه پرتصادف در جاده‌های خراسان رضوی با نصب علائم و خط‌کشی ایمن و آشکارسازی شده است .




    مطالب مرتبط

    در سال ۱۴۰۲ به منظور درزگیری و نگهداری ابنیه فنی و نگهداری مستمر و راهداری زمستانی محورهای مواصلاتی شهرستان نیز ۹۰ میلیارد ریال هزینه شد .

    |

    امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها ، مؤسسات حمل‌ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری و ...

    |

    در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ نیز ۳ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۳۳ برگ بارنامه در استان صادر شده بود که در سال گذشته بیش از ۹.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

    |

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    نظرات کاربران